מהמודיע ל’בולטון פוטנציאל’: איש השיווק הלל פרידמן הצטרף כשותף

עד לאחרונה עבד פרידמן במחלקת השיווק והפרסום של עיתון 'המודיע', שם היה שותף בכיר להקמת מערך השיווק של העיתון במשך למעלה מ-17 שנים • אברהם בריסק: "רואה בו כשותף טבעי לפעילות המשרד והמשך פיתוחו"
אבי כץ
כ"ד תשרי התשע"ז / 26.10.2016 17:50

משרד הפרסום ‘בולטון פוטנציאל’ התחדש בשחקן חיזוק: איש השיווק והפרסום הלל פרידמן מצטרף לצוות הניהול הבכיר של המשרד כשותף וכמנהל פיתוח עסקי וקשרי לקוחות.

עד לאחרונה עבד פרידמן במחלקת השיווק והפרסום של עיתון ‘המודיע’, שם היה שותף בכיר להקמת מערך השיווק של העיתון במשך למעלה מ-17 שנים, והוא חתום על שורת יוזמות ופרויקטים של העיתון.

לפי ‘בולטון פוטנציאל’,  במסגרת תפקידו רכש ניסיון רב בעבודה מול החברות הגדולות במשק ומול משרדי הפרסום והביא רבים מהם להשקיע, לראשונה, בפרסום ייעודי למגזר החרדי ולממש את הפוטנציאל העסקי הטמון בו.

יו”ר פרסום ‘בולטון פוטנציאל’, אברהם בריסק: “אנו מכירים ומוקירים את פועלו של הלל משנותיו הרבות בעיתון ‘המודיע’ ובטוחים כי ניסיונו הרב ונועם הליכותיו יתרמו למשרד וללקוחותיו. אני רואה בו כשותף טבעי לפעילות המשרד והמשך פיתוחו בעתיד בעזרת ה'”.

מנכ”ל משרד הפרסום בולטון פוטנציאל, שי חגואל: “הכרתי את הלל פרידמן מעבודתו בעיתון ‘המודיע’ ואני שמח ומברך על הצטרפותו לצוות הניהול הבכיר של המשרד.

“אני סמוך ובטוח כי כישוריו וניסיונו הרב יתרמו להמשך פיתוחו ושגשוגו של ‘בולטון פוטנציאל’ כמשרד הפרסום המוביל במגזר החרדי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות