מוזס עקץ את יעקב אשר: “דיון על הדיור? התפרצת לדלת פתוחה…”

ח"כ יעקב אשר שיגר את יו"ר סיעת יהדות התורה בקשה לקיים דיון דחוף בסיעה בנושא מצוקת הדיור במגזר החרדי - וזכה למכתב מלגלג ממוזס: "אני שמח מאוד על בקשתך, בישיבת הסיעה הקרובה אייחד זמן ניכר מתוך הישיבה לדיון מעמיק בסוגיה"
נחמן גור
כ"ד תשרי התשע"ז / 26.10.2016 17:19

יו”ר סיעת יהדות התורה, ח”כ מנחם אליעזר מוזס, השיב היום (רביעי) לפנייתו של ח”כ יעקב אשר, שביקש לקיים דיון דחוף בסיעה בנושא מצוקת הדיור במגזר החרדי.

לדברי מוזס, הוא ישמח לקיים את הדיון וייחד לנושא זמן ניכר בישיבת הסיעה הקרובה.

במכתבו כתב מוזס: “כפי שוודאי ידוע לך מעצם נוכחותך בישיבות הסיעה, כמעט מידי שבוע פתחתי את דברי בשאלה,’מה יהיה עם מצוקת הדיור’. שאלתי זאת במהלך המו”מ הקואליציוני, במהלך הדיונים שהתקיימו לקראת אישור התקציב בממשלה, וגם לאחר מכן.

“פניתי בעניין אל שר האוצר משה כחלון ולצערי לא קיבלתי ממנו שום התייחסות. ביקשתי ממנו לנצל את הסכמי הגג כשוט מול ראשי הערים וכתנאי להכללת המגזר החרדי בתכניות הבניה החדשות בעירם. התרעתי כי מתוך 144,000 יחידות דיור שתוכננו ושווקו, חלקם של החרדים נעדר כמעט לחלוטין. קראתי לו לממן את מחירי פיתוח הקרקע בבית שמש כדי להוזיל את מחירי הדירות.

“אשר על כן בבקשתך לקיים דיון, הנך בעצם בבחינת ‘מתפרץ אל דלת פתוחה’.

“ולעצם העניין, דעתי האישית היא, שאין מנוס ועלינו להודיע לראש הממשלה כי לא נתמוך בתקציב בקריאה השנייה והשלישית, אם לא תוצג לנו תכנית אמיתית, מעשית, ומידית, לפתרון מצוקת הדיור הנוראה והחמורה שפוקדת את הציבור החרדי.

“אני שמח מאוד על בקשתך, ואי”ה בישיבת הסיעה הקרובה אייחד זמן ניכר מתוך הישיבה לדיון מעמיק בסוגיה, ולקביעת דרכי פעולה מול הקואליציה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות