קלינטון מסמנת היעד הבא: כיבוש הקונגרס; טראמפ: הסקרים מזויפים

אחרי שסקרים מצביעים על יתרון משמעותי של 12 אחוזים לטובתה, מתפנה המועמדת הדמוקרטית ליעד הבא שלה: ניצחון דמוקרטי בקונגרס • טראמפ: "הדמוקרטים מפרסמים סקרים מזויפים במטרה לדכא את התמיכה בי"
נתן פרל
כ"ג תשרי התשע"ז / 24.10.2016 21:46

קלינטון כבר לא מסתפקת בבית הלבן: אחרי שהסקרים מצביעים על יתרון גובר והולך של המועמדת הדמוקרטית, קוראת קלינטון לתומכיה להצביע לא רק עבורה, אלא גם עבור מתמודדים דמוקרטים לבית הנבחרים ולסנאט, בניסיון לקחת את השליטה מידי הרפובליקנים.

המועמדת המובילה הפצירה בבוחריה לנצל את ההזדמנות ולהצביע מוקדם, כדי לבסס את היתרון שלה – ושל המפלגה כולה – ולמנוע מטראמפ לבצע קאמבק של הרגע האחרון.

עוד ציינה קלינטון, כי רק כעת נזכרים חלק נכבד מהרפובליקנים להתנער מהמועמד שסיפק שלל התבטאויות מעוררות מחלוקת.

מאידך הסביר טראמפ כי הסקרים אינם אלא פרסומים מוטים של יריביו: “הדמוקרטים מפרסמים סקרים מזויפים במטרה לדכא את התמיכה בי, אנחנו מנצחים והתקשורת מסרבת לדווח על כך”, כתב טראמפ בדף הטוויטר שלו.

בציוץ נוסף שלו, התייחס טראמפ לסקר של מכון ‘ראסמוסן’ השמרני, לפיו הוא מוביל על יריבתו, הילרי קלינטון הדמוקרטית, בשני אחוזים – הוא עם 43% והיא עם 41%.

סקר אחר, של IBD, הצביע על תיקו בין השניים – 41% תמיכה לכל אחד מהם.

דבריו של טראמפ מגיעים על רקע סקר של רשת החדשות ABC וה’וושינגטון פוסט’, ולפיו קלינטון לא רק שלא מפגרת אחרי טראמפ – היא אפילו מובילה עליו בהפרש של 12%, עם 50% מקולותיהם של הנסקרים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות