ח”כ אורן חזן: “אני מכוון להגיע הכי רחוק, גם תפקיד כמו ראש ממשלה”

חזן סיפר בראיון לתוכנית 'לפני כולם' עם שרון גל בערוץ 20 על מצבו הבריאותי, נסיבות אשפוזו בחודש שעבר - ותוכניותיו הפוליטיות: "הייתי בין חיים ומוות, גם היום יש לי עוד וריד שיש בו חסימה. אני מקבל מדללי דם, זה יעבור בקרוב"
אריה ריבקינד
כ"ד אלול התשע"ו / 27.09.2016 00:55

ח”כ אורן חזן התארח אמש (שני) בתוכניתו של שרון גל ‘לפני כולם’ בערוץ 20, והתייחס  בין היתר לעתידו הפוליטי ולנסיבות אשפוזו בתחילת החודש שעבר.

“אני עדיין בהתאוששות. את הרוב לא רואים עלי, אני עדיין סובל קצת, מטפל בעצמי. למדתי שיש אנשים שהם גיבורי מקלדת, יש גם כאלה שיש להם כל מיני פנטזיות. אם בסופו של יום הסיבה היחידה שהם קמים בבוקר זה כדי לדבר עלי, לפחות נתתי להם סיבה לחיות”.

כשנשאל מה באמת קרה – השיב: “אני עובד מאד קשה, אני לא צריך להוכיח את זה. כולם רואים, כולם צופים בפעילות שלי בכנסת ומחוצה לה, מהבוקר ועד הלילה והגוף בסופו של יום אותת לי ואמר לי לעצור. נקרע לי איזשהו וריד. אף אחד עד היום לא יודע ממה ואיך. הרופאים סוברים שזה מקריש דם. היה לי דימום פנימי כבד, נכנסתי לניתוח בהרדמה מלאה. היה מדהים בעיני לראות שכשאני נמצא בין חיים ומוות, בין ידי בורא עולם לידי הרופאים, יש מי שאומר שאני מוציא הודעות שיקריות, יש מי שאומר שאני מזייף בקשר לבריאותי…”

באשר לטענה לפיה שיקר בנוגע לסיבת אשפוזו השיב: “אני לא הוצאתי שום הודעה. מה שקרה הוא דבר מאד פשוט: מסתבר שאני מעניין מאד הרבה מאד אנשים. לא הספקתי להגיע לבית החולים וכבר הגיע צוות טלוויזיה לבית החולים בשעה שאני בבית החולים, שוכב בחדר ניתוח. היה איזה מבזקון, אני חושב ב-YNET, חסר איך לדעת?

“באשפוז השני עוד לא הספקתי להגיע מהקבלה לחדר האחות ודוברת בית החולים מסמסת לי: ‘חבר הכנסת חזן, האם אני יכולה לאשר ל’ידיעות אחרונות’ שאתה הגעת למיון. איך הם ידעו? אני לא יודע. היום בעידן שלנו כולם יודעים”.

ח”כ חזן חזר והדגיש: “אני לא הוצאתי כלום. פנו תקשורת, פנו לבני משפחתי, פנו לעוזרים שלי והם קיבלו תשובה חד משמעית על מה שקרה: נכנסתי לחדר ניתוח, תפרו לי וריד שנקרע. אגב, גם היום וזאת הסיבה שאמרתי שאני מתאושש, יש לי עוד וריד שיש בו חסימה. כנראה שהצטרפתי לגדולים: אומרים שלהילרי יש קריש דם ולפרס שאאחל לו פה רפואה שלמה, אז גם לי יש איזה וריד עם קריש דם ואני מקבל מדללי דם לבטן, זה יעבור בקרוב”.

ח”כ חזן אמר שלא הרגיש מבוכה לאחר ששמע את השמועות על אישפוזו, אך “כאב לי על המשפחה שלי, הקרובים שלי, החברים שלי”.

“כ חזן נשאל בנוגע לתכניותיו הפוליטיות. “אתה באמת מכוון לראש הפירמידה?”, שאל המראיין גל.

ח”כ חזן: “כמו שאמרתי עוד כשאנחנו כיהנו יחד בכנסת, אמרתי שאני באתי לפה לשנים רבות וכן, אני אמרתי שאני אגיע הכי רחוק שאפשר כדי לשרת את עם ישראל”.

ח”כ חזן נשאל האם מטרתו היא תפקיד ראש הממשלה והשיב: “השאלה הזאת פשוט לא נכונה.. זאת לא הנקודה. כשהייתי ילד בן 12 באמת אמרתי ‘יום יבוא ואני אהיה ראש ממשלת ישראל’. היום אני אומר שאני מכוון להגיע הכי רחוק. אני לא יודע להגיד לך אם זה יהיה שר… אם זה יהיה שר ואם זה יהיה גם מעבר. מעבר זה גם תפקידים כמו ראש ממשלה אבל יש גם מקומות אחרים”.

עוד אמר: “אני לצידו של יו”ר התנועה שלי, אבל אני הייתי זה שכמו בפרשה המזעזעת של סיפור החייל אלאור אזריה, ראיתי ששר הביטחון לשעבר הוא זה שסרח, הוא זה שעשה טעות, הוא זה שניווט לא נכון את ההגה והיום אנחנו רואים איפה הוא נמצא ואיפה אנחנו נמצאים ואני אומר גם לראש הממשלה נתניהו: ‘אדוני ראש הממשלה, המריבות הפנימיות האלה לא מובילות לשום מקום'”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות