2000 יח”ד, 3 בתי מדרש • חשיפה: זו השכונה החדשה בקריית יואל

מחירי הדירות ב'ויואל משה' ייקבעו על פי התקנון של בית הדין המקומי, על מנת למנוע עליית מחירים והפקעת שערים • מלאכת הבנייה תחל כבר בשנה הקרובה • בשכונה, שהקרקע עליה תקום נרכשה ב-100 מיליון דולר, יוקם גם מרכז מסחרי חדש
נחמן גור
כ"ט אב התשע"ו / 01.09.2016 22:08

יומיים בלבד לאחר הודעתו הדרמטית של האדמו”ר מסאטמר על הרחבת שטח קריית יואל שבמונרו, חושף חרדים 10 לראשונה את תכנית השכונה החדשה, אשר תיקרא בשם ‘ויואל משה’.

בשכונה ייבנו כ-2,000 יחידות דיור חדשות, אשר יתווספו על 5,000 הדירות הקיימות כיום בקריה. לצד בנייני המגורים, ייבנו לא פחות מ-3 בתי מדרש של סאטמר ומרכז מסחרי גדול.

מלאכת הבנייה תחל בתקופה הקרובה, כאשר המטרה היא לסיים את הקמת השכונה בתוך שנה וחצי.

מחירי הדירות ב’ויואל משה’ ייקבעו על ידי ועדת התקנון של בית הדין המקומי, על מנת למנוע עליית מחירים והפקעת שערים.

את ההודעה על הקמת השכונה מסר האדמו”ר בפני אלפי חסידי סאטמר, שהשתתפו השבוע ב’טיש יארצייט’ לזכר דודו האדמו”ר בעל ה’דברי יואל’ מסאטמר, מייסד החסידות ומקים קריית יואל.

האדמו”ר סיפר כי שנים ספורות לפני פטירתו, אמר דודו על הקריה: “זה חלקי מכל עמלי”.

הוא הוסיף כי בעל ההילולא “הקים את העיר במטרה להרחיק את הציבור מלגור בעיר הגדולה, עם כל הבעיות הכרוכות במגורים בעיר גדולה, כמו שמירת עיניים ושכנות עם גויים.

“כיום מתגוררות בקרית יואל יותר מחמשת אלפים משפחות, אבל שטח העיר כבר לא מספיק, בעוד אלפים רוצים להגיע לגור במקום. ישנם שטחים ענקיים שעובדים לספח אותם לעיר, אבל השכנים האנטישמים, יחד עם חברים יהודים, לדאבוננו, חברו יחד למנוע את הרחבת גבולי הקדושה”.

האדמו”ר הוסיף וסיפר: “היום הגיעה הבשורה המרנינה שאחד מהנגידים הגדולים בעיר, הנגיד רבי עקיבא צבי קליין, רכש שטח ענקי בפאתי העיר, שלא צריך לעבור את תהליך הסיפוח, בסכום של 100 מיליון דולר, וכבר בשנה וחצי הקרובה יתחיל לשווק 2000 דירות גדולות, במחיר זול במיוחד”.

Vyoel Moshe Ad Blatt1

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות