יונה יהב שוב הובס: ‘המחוזי’ קבע שבנות בעלזא ילמדו במבנה החדש

בית המשפט המחוזי בחיפה דחה את בקשת הערר שהגישה עיריית חיפה - להוציא צו מניעה שיאסור את כניסת בנות חסידות בעלזא ללמוד בבניין בית הספר החדש שנרכש בעיר • דיון בבקשה נקבע לאחר החגים
אריה ריבקינד
כ"ז אב התשע"ו / 31.08.2016 13:27

עוד מכה ליונה יהב: בית המשפט המחוזי בחיפה דחה הבוקר (רביעי) את בקשת הערר שהגישה  עיריית חיפה – להוציא צו מניעה שיאסור את כניסת בנות חסידות בעלזא ללמוד בבניין בית הספר החדש של ‘בית מלכה’ בעיר.

השופטים קבעו דיון בבקשה לאחר החגים.

הבקשה להוצאת צו המניעה של עיריית חיפה הוגשה לאחר שבית משפט השלום בחיפה, החליט לפני כ-10 ימים – בעקבות צו מניעה שהוציאה עיריית חיפה על הפסקת עבודות הבנייה בבניין שרכש בית הספר ‘בית מלכה’ –  כי עבודות השיפוץ יימשכו, לקראת אכלוס הבניין בתלמידות עם תחילת שנת הלימודים.

העימות בין הנהלת בית הספר לראש העיר מתמקד ב’בית התעשייה’ בסוף רחוב הרצל בעיר, אותו רכשה חסידות בעלזא.

עם תחילת השיפוצים בבניין, ששימש עד כה לתעשייה, והכשרתו לקליטת בית ספר, הוציאה עיריית חיפה צו מניעה על המשך העבודות במקום. במהלך הדיון טענו ראשי מוסדות החסידות כי קיימת התנכלות מכוונת כלפיהם מצד ראש העיר, יונה יהב.

“יתאפשרו כל הביקושים הרצויים במבנה, קבעה השופטת בתום הדיון. “מדובר בילדות שאין להם מקום אחר ללמוד בו. על עיריית חיפה לדאוג לכלל ילדות העיר כיאה וכיאות למקום ראוי. אני מבטלת את כל הצווים ונותנת ללא שהייה אישור פתיחה לבית ספר”.

השופטת הוסיפה: “אני מאשרת את השימוש כי יש להעדיף את טובת הילדות, לאחר שעיריית חיפה לא הציגה חלופה וסידור אחר”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות