גפני: “כץ משקר” • ראשי הסיעות דורשים פגישה דחופה עם נתניהו

ח"כ משה גפני: "לא הייתה הסכמה לעבודה בשבת. כנראה שהשקר הוא חלק מהמקצוע של ישראל כץ" • ראשי הסיעות החרדיות דורשים פגישה דחופה עם נתניהו נוכח התנהלותו של שר התחבורה • "יש להצטער על הפסטיבל התקשורתי הנרחב והמיותר סביב העבודות שכלל מסיבת עיתונאים והודעות לתקשורת"
יוני גרין
כ"ד אב התשע"ו / 27.08.2016 22:27

ראשי הסיעות החרדיות שר הפנים והפריפריה אריה מכלוף דרעי, שר הבריאות יעקב ליצמן ויו”ר ועדת הכספים ח”כ משה גפני, קיימו הערב  (מוצאי שבת) התייעצות והחליטו על דרישתם לפגישה דחופה עם ראש הממשלה, נוכח התנהלותו של שר התחבורה ישראל כץ.

בהודעה שפרסמו נאמר: “ראשי הסיעות החרדיות מוחים בכאב על חילול השבת בעבודות הרכבת בתל אביב ללא צורך”.

ראש הסיעות  הדגישו, כי מדובר בהפרת הסיכומים הקודמים שניתנו בידי שר התחבורה, ופגיעה בסטטוס קוו.

“יש להצטער על הפסטיבל התקשורתי הנרחב והמיותר סביב העבודות שכלל מסיבת עיתונאים והודעות לתקשורת, מה שהעצימו את חילול השבת שלא לצורך”, אמרו.

יו”ר ועדת הכספים ח”כ משה גפני תקף הערב את שר התחבורה ישראל כץ על רקע העבודות בשבת בתחנת רכבת ‘השלום’ בתל-אביב.

“העבודה יכולה הייתה להיעשות ביום חול ולא בשבת. לא הייתה הסכמה לעבודה בשבת. כנראה שהשקר הוא חלק מהמקצוע של ישראל כץ. ראינו זאת בחודשיים האחרונים ששיקר אותנו עבור סיבות פוליטיות שלו”.

מוקדם יותר,  במהלך השבת, ערך שר התחבורה סיור במתחתם העבודות ברכבת ישראל ואמר כי ביצוע העבודות בשבת היה חיוני וכי לא הייתה אפשרות אחרת.

כץ אמר: “אני אדם מסורתי ובהחלט תומך בשמירת ציביונה היהודי-דמוקרטי של מדינת ישראל ובקיום הסטטוס קוו ומקפיד על כך בכל התחומים הנתונים לאחריותי, אבל זה מחייב את כל הצדדים להתפשר ולנהוג בהתאם לחוק, כדי לאפשר חיים משותפים”.

כץ הוסיף ואמר: “אני מצטער על עמדת ראשי המפלגות החרדיות, אני אוהב ומכבד אותם ואת הציבור ששלח אותם אבל לא היה מקום לדחות את העבודות לאמצע השבוע. אני שמח שבסופו של דבר גם הם השתכנעו והבינו שאין מנוס ותמכו בקיום העבודות”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ביבי שלח את החרדים לחסל את כץ.
    28/08/2016 08:54
    שיינדי
  1. בהסכמת ראשי המתפקדים החרדים בליכוד.שמידרו את יעקב וידר.