אחמד דוואבשה שנשרף בכפר דומא ביקר בבית מחבל שרצח שני יהודים

הילד בן השש הגיע עם יחד סבו לביתו ההרוס של עבד אל-חרוב, המחבל שרצח בצומת אלון שבות את יעקב דון ועזרא שוורץ הי"ד והרג בשוגג אזרח פלסטיני • אל השניים התלווה מחבל חמאס
חיים טוויל
כ"ד אב התשע"ו / 27.08.2016 22:14

הילד אחמד דוואבשה בן ה-6, שמשפחתו נספתה בהצתת ביתם בכפר דומא לפני כשנה, הגיע היום (שבת) יחד עם סבו לביקור בביתו ההרוס של המחבל מוחמד עבד אל-באסאט ליד חברון.

אל-חרוב ירה מרכב חולף לעבר מיניבוס תיירים באזור אלון שבות שבגוש עציון באוקטובר האחרון, ורצח את עזרא שוורץ הי”ד, תלמיד הישיבה האמריקני בן ה-18, יעקב דון הי”ד, בן 49 מאלון שבות, ושאדי ערפה, פלסטיני בן 24 מחברון שנורה למוות בשוגג.

אל-חרוב נורה ונפצע קל. הוא כלוא בבית הכלא בישראל.

לביקור התלווה מחבל חמאס ולשעבר עציר ביטחוני ששבת רעב במשך שלושה חודשים במחאה על מעצרו המנהלי.

עו”ד איתמר בן גביר, שייצג את עמירם בן אוליאל הנאשם בהצתת הבית בכפר דומא, אמר בתגובה: “בתקשורת הישראלית דואגים בדרך כלל ‘לשווק’ לנו את משפחת דוואבשה כמשפחה נורמטיבית, רודפת צדק, הסבא מתואר בכל הראיונות כאדם מדהים, הגון, וישר.

“היום יצא המרצע מן השק ומסתבר מי הוא הסבא ומה עומד מאחורי האידיאלוגיה שלו – המדובר באנשים קיצוניים ביותר, תומכי חמאס ושוחרי רצח יהודים, והגיע הזמן להסיר את המסכות סביב המשפחה.

“יש להפסיק גם את קשר השתיקה התקשורתי סביב המלחמות הפנימיות בכפר דומא: יש שם מידי שבוע אלימות ותגרות בין המשפחות, לא מזמן שמענו על עוד הצתה על ידי בן משפחה, ולדעתי לא עוסקים בכך יותר מידי כדי שלא לקלקל את הסיכויים להרשיע את עמירם בן אוליאל”, הוסיף בן גביר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות