גפני תוקף את יהב ויועציו: “מזכיר לי את המן הרשע, זרש ואת חכמיו”

יו"ר 'דגל התורה' ממשיך במתקפה נגד ראש עיריית חיפה יונה יהב ויועציו החרדיים: " לא עושה חלילה השוואות, אבל במסגרת הביטוי המושאל - 'יהב וחכמיו' מתחילים ליפול, וזה לפי דעתי כיוון דרך של נפילה מול הציבור החרדי"
אריה ריבקינד
י"ט אב התשע"ו / 23.08.2016 09:28

המתקפה שמנהל יו”ר תנועת דגל התורה, ח”כ משה גפני, כנגד ראש עיריית חיפה, יונה יהב, ויועציו – נמשכת גם הבוקר.

בשיחה עם יתד נאמן, לאחר הניצחון של מוסדות חסידות בעלזא בבית המשפט, שהסיר את צו המניעה שהטיל יהב על שיפוצים בבניין תעשייתי שרכשה החסידות עבור בית ספר לבנות – אומר גפני: “לא זכור לי מקרה דומה שהיה באיזשהו רשות מקומית אחרת בארץ. ראינו התנכלויות, ראינו הערמת קשיים, כזה דבר עוד לא ראיתי”.

לדבריו, “כשחסידות בעלזא הולכת ורוכשת מבנה פרטי, ומעוניינת רק לבצע בו התאמות פנימיות עבור כיתות, משום שאין להם פתרון אחר ואין להם קורת גג כפשוטו, והולך ראש העירייה ומנסה לבטל את המכירה בכל דרך אפשרית, וכאשר הוא לא מצליח הוא מוציא צווי סגירה – זו כבר התנהלות משוללת הגיון. זה אומר שהוא רוצה שהם ילמדו ברחובות. זו האופציה מבחינתו. הוא הרי לא הציע לתלמידות שום אופציה אחרת”.

גפני ממשיך ותוקף: “זה משום מה מזכיר לי את המן הרשע, ואת זרש ואת חכמיו. אני לא עושה חלילה השוואות ולא מדמה מישהו מהם למישהו מהם, אבל במסגרת הביטוי המושאל – ‘יהב וחכמיו’ מתחילים ליפול, וזה לפי דעתי כיוון דרך של נפילה מול הציבור החרדי, שבו הוא כל כך פוגע, ובצורה משוללת הגיון. סובלים ממנו כל הציבורים: חרדי חסידי, חרדי ספרדי, וחרדי ליטאי. ובשורה התחתונה – הוא ראש עיר רע לכולם”.

 

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    גפני הוא בושה לדגל התורה
    23/08/2016 11:44
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. גפני פלגן וסכסכן. כוחני ומתנשא.
    עזוב את דגל התורה.

    • חיים   23/08/2016 23:41

      יהב אכל אותה וזה רק ההתחלה
      לא נורא תאכל חצץ

  2. לרופא דחוף!
    23/08/2016 17:41
    נחום
  3. הוא זקוק לבדיקה רפואית.