הבן לחבריו: “במקום שאמא תוביל אותי לחופה, מוביל אותה לקבורה”

עו"ד שמעון גוטליב, שאימו יוכבד חווה ע"ה נפטרה פחות מיממה לפני חופתו, הודיע הבוקר לחבריו על דחיית החתונה לאחר ימי 'השבעה' • אחותו כתבה: "שאלתי אם הזמנת את סבתא לחתונה, ופערת זוג עיניים ואמרת לי: אוי ואבוי לא! אמא! יש לי תשובה בשבילך. ידעת שתחגגו יחד למעלה"
אבי כץ
י"ז אב התשע"ו / 21.08.2016 11:38

מרת יוכבד חוה גוטליב ע”ה, שנפטרה אמש (מוצאי שבת) באופן פיתאומי, הייתה אמורה ללוות הערב את בנה, עו”ד שמעון גוטליב – לחופה, לה ציפתה שנים רבות.

בנה, החתן המיועד, שיגר הבוקר הודעה לחבריו, בה הוא מודיע על שעת הלוויה ועל דחיית החתונה:

 “חברים יקרים. במקום שאמא שלי תוביל אותי לחופה, אני מוביל אותה להר המנוחות. ההלוויה בשעה 18:00 משמגר להר המנוחות. החתונה נדחתה לאחר ימי השבעה”.

גם אחותו,  רחלי רושגולד, מארגון ‘לא תשתוק’, כתבה אמש:

“אמא שלי! כולם כאן בטירוף מוחלט. מטפלים בלוויה. מתעסקים בגופה, ואני תפסתי רגע פינה בצד, מנסה לסדר את העניינים. מה אני מנסה לסדר, מה? הקב”ה הראה לי שהוא זה שבעצם מסדר את הכל.

“עכשיו כשאת כבר לא איתנו בגופך, אני יודעת ומרגישה שאת איתי בנשמתך. תמיד רצית להפוך את העולם בשבילי, אבל כאן היית מוגבלת.

“לפני כמה שעות ישבנו יחד ושאלתי אותך אם הזמנת את סבתא לחתונה, ופערת זוג עיניים ואמרת לי: אוי ואבוי לא! אמרתי לך שאני על הבוקר הולכת לקבר שלה ומזמינה. ואמרת לי: איך זה יכול להיות ששכחתי???

“אמא! יש לי תשובה בשבילך. ידעת שתחגגו יחד למעלה.

“אמא שלי אהובתי הנצחית. את כבר לא כאן איתי. נכבה לי האור בעולם. לנצח! אבל בתוכי עמוק אני יודעת שאת הכי איתי, ומלמעלה תארגני הכל ותדאגי לנו… לאבא ולנו, ולשמעון שהיה כל כולו שלך, ומחר כבר לא יתחתן כי את תלווי אותו מלמעלה, את וכל השיירה שלנו”.

בהודעה נוספת כתבה: “הלוויתה של אמא שלי האהובה והיקרה תצא בשעה 18 משמגר להר המנוחות. תודה לכולם על התמיכה וההודעות והעזרה. שנחזיר רק בשמחות”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות