ישראל כ”ץ על השיחה עם נתניהו: אף אחד לא מאיים עליי או נוזף בי

לאחר שהשינויים שהוביל בליכוד הוקפאו - שר התחבורה הכחיש בגל"צ שנקרא לשיחת נזיפה אצל נתניהו: "אם מטרת הפגישה היייתה מטרה מהסוג הזה - הפגישה לא הייתה מתקיימת".
נחמן גור
י"ד אב התשע"ו / 18.08.2016 13:13

שר התחבורה ויו”ר מזכירות הליכוד, ישראל כץ, הסביר היום (חמישי) את התקפלותו מההחלטות שהתקבלו במזכירות הליכוד נגד בנימין נתניהו, והכחיש שקיים משבר בינו לבין ראש הממשלה.

בראיון ראשון שהעניק מאז פגישתו עם נתניהו אתמול, שלאחריה הקפיא את ההחלטות, אמר כץ לירון דקל ושמעון שיפר בגלי צה”ל: “אף אחד לא מאיים עלי ואף אחד לא נוזף בי. אם מטרת הפגישה הייתה מטרה מהסוג הזה – הפגישה לא הייתה מתקיימת”.

לדבריו, “אם היו לחצים ואיומים אם היו כנראה בחלל הוירטואלי שבין כל המקורבים לתקשורת במטרה לייצר דימוי מסוים. כשיש חילוקי דעות אז אנחנו יודעים גם להפחית אותם ולהמשיך בקידום ענייני המדינה”.

ביום שלישי אישרה מזכירות הליכוד, בראשה עומד השר כץ, ברוב עצום שורה של שינויים בתקנון המפלגה ונטלה לעצמה סמכויות ניהול רבות שעד כה היו בידי היו”ר – נתניהו.

אחת ההחלטות קבעה, למשל,  כי כל מינוי של בכיר ושל יועץ חיצוני, צריך מעתה לעבור דרך מזכירות הליכוד. עד כה, נתניהו כיו”ר התנועה, יכול היה למנות אנשים מטעמו לכל תפקיד רשמי במנגנון המפלגה – ואולם כעת, לפי ההחלטה, יוגבל כוחו.

מתוך 99 חברי המזכירות התנגדו להצעות רק השר צחי הנגבי ופעיל נוסף, כאשר נאמנים רבים של נתניהו תומכים בהצעות ברוב גורף.

לפי דיווח בערוץ 10, כץ הסכים להקפיא את ההחלטות שהתקבלו במזכירות המפלגה אתמול, זאת לאחר שבמהלך הפגישה איים עליו ראש הממשלה כי אם ישאיר את ההחלטות בתוקף –  הוא יפטר אותו מתפקידיו בממשלה.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות