מרגש: קפטן הפועל אשקלון עוזב את הקבוצה כדי לא לשחק בשבת

יאיר אזולאי, הקפטן המצטיין של קבוצת הכדורגל הפועל אשקלו,ן החליט לעזוב את הקבוצה בגלל המשחקים בשבת: "כשהבנתי שנושא השבת מעיק עליי, הבנתי שאני לא יכול ליהנות במקסימום מעיסוקי"
קובי פינדרוס
כ"ח תמוז התשע"ו / 03.08.2016 19:36

משלם מחיר למען השבת: יאיר אזולאי, קפטן קבוצת הפועל אשקלון, סיכם עם הנהלת הקבוצה על עזיבתו, מאחר שלא חפץ לשחק בשבת. כך פורסם באתר ווינט.

אזולאי נחשב לשחקן מוערך ובתקופתו רשם המועדון הישגים נאים.

השחקן כתב בדברי פרידה: “אני כותב את הדברים הבאים בגרון חנוק, הפועל אשקלון הייתה עבורי בית חם, וזו לא קלישאה, המועדון, הצוות הניהולי, השחקנים, כולם הפכו עבורי למשפחה חמה ואוהבת. במשך השנתיים האחרונות, מאז הגעתי להפועל אשקלון, חוויתי חוויות עצומות, שנתיים חלומיות. כעת, כשהבנתי שנושא השבת מעיק עליי, הבנתי שאני לא יכול ליהנות במקסימום מעיסוקי”.

גם מהנהלת הקבוצה הצטערו לשמוע על עזיבתו.

יו”ר הפועל אשקלון איתן קסנטיני, מסר בתגובה: “יאיר אזולאי הפך בשנתיים האחרונות ללב הפועם של מועדון הכדורגל של הפועל אשקלון ובמהירות רבה יחסית הפך לשחקן האהוב ביותר בקרב האוהדים, המוערך ביותר בקרב השחקנים ולא סתם מונה לקפטן הקבוצה.

“מנהיגותו, מקצועיותו והתנהלותו ככדורגלן היא נר לרגלינו ובפני כל שחקן צעיר ששואף לעשות קריירת משחק מקצוענית, כמו זו שחווה אזולאי. אנחנו אוהבים את השחקן ומאחלים לו הצלחה מכל הלב, בכל דרך שיילך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות