סיעת פרוש: “אנו הגדולים”. גורמים באגו”י: מה שהמועצת תחליט יבוצע

ראש העיר ביתר עלית אמר בנאום בפני נציגי שלומי אמונים: "שלומי אמונים היא הסיעה באגודת ישראל, שקרובה יותר מיתר הסיעות לשני מנדטים, ולכן המקום הראשון בסבב השני של הרשימה שייך לה" • גורמים באגו"י: "יש מועצת שמנהיגה. כל מה שיוחלט על ידה יבוצע"
נחמן גור
ד' תמוז התשע"ו / 10.07.2016 14:11

כשהחסידים מתכתשים: ראש עיריית ביתר עילית, מאיר רובינשטיין, קרא אמש (מוצ”ש) בנאום שנשא בפני נציגי סיעת ‘שלומי אמונים’, למקם נציג של הסיעה ברשימת אגודת ישראל גם במקום הראשון של הסבב השני של חברי הכנסת, לפני נציג של ‘הסיעה המרכזית’ של חסידות גור.

כיום ממוקם נציג הסיעה, סגן שר החינוך מאיר פרוש, במקום השני ברשימת אגודת ישראל – אחרי יעקב ליצמן, נציג הסיעה המרכזית, שנציגה ממוקם גם במקום הראשון בסבב השני.

“אנו לא רוצים דבר מאיש”, אמר רובינשטיין. “אנחנו כן מבקשים ודורשים שהמקום הראשון בסבב השני של חברי הכנסת יגיע ל’שלומי אמונים'”.

לדבריו, “שלומי אמונים היא הסיעה באגודת ישראל, שקרובה יותר מיתר הסיעות לשני מנדטים, ולכן המקום הראשון בסבב השני של הרשימה שייך לה”.

הוא ציין עוד, כי שלומי אמונים היא גם “הסיעה היחידה שיכולה להביא קהלים חדשים, כפי שהוכיחה שוב ושוב”.

גורמים באגודת ישראל אומרים בתגובה לחרדים 10: “זכינו ויש מועצת שמנהיגה אותנו, באחדות ושיתוף פעולה. כל מה שיוחלט על ידה יבוצע”.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות