חשש בעיר אלעד: הקופאיות ב’זול בשפע’ הוחלפו במוסלמיות עם רעלה

סניף 'זול בשפע' באלעד נרכש, כמו יתר סניפי רשת מגה על ידי בעלי רשת יינות ביתן • אלא שאף אחד לא הכין את תושבי העיר לכך שמישהו החליט להתעלם מהרגישות הביטחונית והציב בסניף קופאיות חדשות עטויות רעלה
אריה ריבקינד
כ"א סיון התשע"ו / 27.06.2016 15:46

בסוף השבוע שעבר אישרה רשות ההגבלים העסקיים את מיזוג רשת יינות ביתן עם רשת מגה, אך הציבה כתנאי את פירוק השותפות שיש לרשת עם חברת ‘ביכורי השדה דרום’ בחברת ביכורי ביתן לשיווק ירקות ופירות, וכן במכירת סניפים ב-8 אזורים.

אחד הסניפים שעבר לבעלות יינות ביתן הוא סניף ‘זול בשפע’ באלעד, הנחשב לאחת הצרכניות המובילות בעיר החרדית – הן בשל מיקומו המרכזי והן בשל שטחו הגדול. גם בתקופת החרם הבלתי רשמי על ‘שפע שוק’, הסניף שקק חיים.

אלא שלאחר שהעסקה הושלמה הופתעו תושבים שנכנסו לסניף המוכר וגילו כי כל הקופאיות הוחלפו – והחדשות, ערביות מהסביבה, עטויות רעלה כמנהג האסלאם.

באלעד מציינים כי אין להם בעיה עם העסקתן של ערביות, אך אומרים כי חבל שמנהלי הרשת מתעלמים מרגשות תושבי אלעד החרדים ומהחששות הביטחוניים שמלווים אותם.

לדברי אחד התושבים, זו ממש לא החלטה חכמה להתחיל להעסיק ערביות דווקא עכשיו. “זה לא שיש לנו משהו נגד ערבים, אבל היה נכון להתחשב בפחד שלנו”, הוא אמר ל’ביזנעס’.

יצוין כי יינות ביתן אמורים לקבל לידם את הסניפים רק בראשון ליולי. כך שנכון לרגע זה הם אינם מנהלים את סניפי מגה בכלל ואת הסניף המדובר בפרט. יתרה מכך, במסגרת ההסכם שחתמה יינות ביתן עם עובדי מגה, התחייבה יינות ביתן שלא לפטר אף עובד. כך שברור שלא ניתן להאשים את החברה בדבר.

מקור: ביזנעס

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    סוף סוף צניעות במגזר הפרוץ
    28/06/2016 11:15
    אברהם אבינו
  1. מזל טוב