החברים הספידו את מוטי זיסר ז”ל וניגנו ‘בואי בשלום’ בלחן של מודז’יץ

בני משפחה וחברים ליוו בצהרים בבית העלמין בקרית שאול בתל אביב את איש העסקים והחסד מוטי זיסר ז"ל בדרכו האחרונה • ילדיו ריגשו את המשתתפים בהספדים אישיים מרגשים • החברים הספידו - וניגנו ניגון
יוסף גרינבוים
י"ח סיון התשע"ו / 24.06.2016 16:18

בני משפחה וחברים ליוו בצהרים (שישי) איש העסקים והחסד מוטי זיסר ז”ל, שנפטר אתמול בגיל 62, לאחר מחלה קשה.

בין המספידים במסע הלוויה שנערך בבית העלמין קרית שאול בתל אביב היו רבה של תל אביב יפו הגרי”מ לאו, הרב חנניה צ’ולק מ’עזר מציון’, והרב חיים דוד קובלסקי מייסד ‘מאורות הדף היומי’, שוקי פורר – חבר וראש העיר רחובות, המלחין והמעבד משה מונה רוזנבלום – שאף ניגן את הניגון ‘בואי בשלום ‘ בלחן של חסידות מודז’יץ, שהיה אהוב על מוטי ז”ל, ובנו ובתו של זיסר.

דוד, בנו של מוטי ז”ל, התייחס לפעילות החסד הענפה של אביו והבטיח: “אם מישהו חושב שאנחנו נפסיק לעשות חסד – אז אנחנו לא נפסיק, אלא נגביר לעשות חסד”.

רחלי, בתו הבכורה של מוטי ז”ל, ריגשה את המלווים: “תמיד אמרת שצרות באות בלי הזמנה – ובשביל שמחות צריך להתאמץ. אני לא מכירה הרבה אנשים שלקחו על עצמם כל בוקר את האחריות לייצר שמחה, בעולמם של יקיריהם כמו שאתה עשית”.

מוטי זיסר ז”ל, שאהב את הנגינה החסידית, אירח מידי ערב שבת חברים לשירת ניגונים חסידיים, גם בימים הקשים בהם סבל מהמחלה. בטקס הלווייתו היה זה אך טבעי שהחברים ינגנו ניגון שהיה אהוב עליו.

צפו.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות