חזן הפסיד את תפקיד הסגן לבוקר ומבטיח ‘לבוא חשבון’ עם אדלשטיין

בבחירות חשאיות בסיעת הליכוד גברה ח"כ נאווה בוקר על ח"כ אורן חזן ונבחרה לסגנית יו"ר הכנסת • חזן: "יולי אדלשטיין מרשה לעצמו עקב גחמות אישיות ומלחמות אגו להלך אימים על ראש הממשלה"
נחמן גור
ח' סיון התשע"ו / 13.06.2016 21:21

בבחירות חשאיות שנערכו היום (שני)  בסיעת הליכוד נבחרה ח”כ נאוה בוקר לשמש כסגנית יו”ר הכנסת במקומו של ח”כ אורן חזן – שדרש להישאר בתפקיד על אף התנגדות עזה של יו”ר הכנסת, ח”כ יולי אדלשטיין.

16 חברי כנסת הצביעו בעד ח”כ בוקר ותשעה בלבד הצביעו בעד ח”כ חזן.

לפיכך נקבע כי בוקר תהיה סגנית יו”ר הכנסת בתקופה הקרובה, כפי שנקבע בהסכמים הקואליציוניים.

ח”כ חזן חזן הגיב בחריפות לתוצאות ההצבעה בליכוד: “הסיעה כבר בחרה בי לקדנציה של שנה נוספת כסגן יו”ר הכנסת. היא נאלצה לבטל באופן תמוה את ההחלטה שלה, לאחר שיו”ר הכנסת יולי אדלשטיין איים על ראש הממשלה כי אם אני אהיה סגן יו”ר הכנסת, ביבי יכול לשכוח משיתוף פעולה אתו ועם כנסת ישראל”.

לדבריו, משמעות הדבר היתה השבתת פעילות החקיקה.

“לכן לא הייתה למעשה לחברי הכנסת מהליכוד שום אפשרות אחרת למנוע את המשבר ואת החרם שהטיל יולי על ראש הממשלה, אלא בקיום של בחירות כביכול בסיעה שיסירו את חרב האיום וימנעו את המשבר בין יו”ר הכנסת לראש הממשלה”, הוסיף חזן.

חזן המשיך: “תמוה בעיני כי יו”ר הכנסת מרשה לעצמו עקב גחמות אישיות ומלחמות אגו להלך אימים על ראש הממשלה ועל חברי הכנסת מסיעת הליכוד ולשבש את פעילותה החשובה של הסיעה בכנסת ושל ראש הממשלה בכלל.

“במשך למעלה משנה התנדבתי להיות המבוגר האחראי מבין שנינו (יולי ואני), זאת בעקבות בקשות חוזרות ונשנות מראש הממשלה. אולם אין ספק כי מדובר בתופעה חסרת אחריות וחסרת תקדים. אין לי ספק כי בוחרי הליכוד ונבחריו יידעו לבוא עם אדלשטיין חשבון בקלפי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות