פרסום ראשון • רמי סדן גייס עורך דין בכיר: תובע את מפיצי ה’עלילה’ נגדו

אריה דרעי התקפל? למרות שרמי סדן לא הודח מתפקיד יו"ר דירקטריון חדשות ערוץ 10, סיעת ש"ס הודיעה רק כי "תפעל" שתתקבל בוועדת הכלכלה החלטה להדיח אותו מתפקידו - אך נמנעה מאזכור האיומים להחרים הצבעות במליאה או בוועדות • סדן והנהלת ערוץ 10 נעדרו מדיון על מינוי יו"ר הדירקטריון - ויו"ר הוועדה איתן כבל נעל את הישיבה בכעס
יוני גרין
ז' סיון התשע"ו / 13.06.2016 18:27

יו”ר דריקטריון חדשות ערוץ 10, רמי סדן, שכר את שירותיו של עורך הדין הבכיר אילן בומבך, לקראת הגשת תביעה נגד מי שהפיץ את ה’עלילה’ נגדו שכן, לדבריו, האמירות נגד ש”ס ואריה דרעי שפורסמו בשמו – הן שקר.

לחרדים 10 נודע, כי התביעה תוגש נגד עיתונאי ‘הארץ’ גידי וויץ, מנכ”ל חברת חדשות 10 גולן יוכפז, ומנכ”ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי.

רמי סדן סירב להגיב לפניית אתר חרדים 10.

במכתב פתוח ששיגר לש”ס, כתב סדן ביום חמישי: “ישיבת הדירקטוריון בה כאילו אמרתי דברים מזעזעים היתה לפני 10 ימים. איך זה לא יצאו מיד ואמרו, אלא רק לאחר שנבחרתי לתפקיד? זו אמינות? הנסמאו עיניכם מראות השקר? מכל ציטוטי-השקר המילה היחידה שהזכרתי היתה ‘אליטות’.

“‘ש”ס’ או ‘דרעי’ לא הוזכרו כלל! כן אמרתי ואני אומר גם כעת שחייבים לפתוח את ערוץ 10 לא רק לאליטות, אלא לכל הציבורים: החרדי, הספרדי, המתנחלי, הרוסי והערבי. ערוץ שיפנה רק לאליטות לא יתקיים. אלו היו דברי ותו לא. ההפך הגמור מכל מה שצוטט”.

חברי הסיעה קיבלו עידכון

בתוך כך, בתום ישיבה ממושכת של סיעת ש”ס במשרד הפנים, הודיעה סיעת ש”ס כי “תפעל” מחר (שלישי) בוועדת הכלכלה של הכנסת כי תתקבל החלטה להדיח את רמי סדן מתפקיד יו”ר דירקטוריון חדשות 10.

יו״ר ש״ס אריה דרעי נפגש היום לשיחה נוספת עם ראש הממשלה בנימין נתניהו לפני ישיבת הממשלה ודרש שוב את הדחתו של רמי סדן, בשל האמירות שיוחסו לו בעיתון ‘הארץ’ ועל ידי מנכ”ל חברת חדשות 10  נגד תנועת ש״ס ו”הגנב אריה דרעי”.

בהודעת המפלגה נאמר, כי “חברי הכנסת של ש״ס יפעלו מחר בישיבת ועדת הכלכלה כדי שהוועדה תקבל החלטה להדיח את רמי סדן מתפקידו”.

בהודעה לא נאמר כי חברי הכנסת של ש”ס ימשיכו במחאה וייעדרו ממליאת הכנסת ומוועדותיה.

בהודעה נאמר עוד, כי “חברי הסיעה קיבלו עידכון משפטי בנוגע לעתירה שהוגשה לבג”ץ נגד בחירת סדן. בית המשפט חייב את המדינה להשיב תוך שבוע מדוע לא יוצא צו ביניים נגד המינוי ותוך חודש להשיב מדוע לא יוצא צו על תנאי נגד המינוי של סדן”.

כבל נעל דיון בכעס

ועדת הכלכלה של הכנסת, בראשות ח”כ איתן כבל, התכנסה היום לדיון דחוף במה שהוגדר מינוי יו”ר לחברת החדשות בערוץ 10 והבטחת חופש העיתונות בערוצי החדשות המסחריים.

אלא שהיו”ר כבל נעל את הישיבה כמה דקות אחרי שנפתחה, לאחר שהתברר מיד בפתיחת הדיון כי רמי סדן והנהלת ערוץ 10 נעדרים.

“ביקשתי לזמן את הדיון בנושא ההתרחשויות האחרונות סביב מינוי יו”ר דירקטוריון ערוץ 10, והדברים שאמר או לא אמר”, פתח היו”ר כבל, “אבל עוד לפני זה אני רואה בחומרה רבה את ההחלטה של הנהלת ערוץ 10 שלא להגיע לדיון. הוועדה, ואני באופן אישי, עמלנו רבות לסייע לערוץ 10 וההיעדרות היא צעד שלא נכון גם מבחינה ציבורית”.

כבל הודיע בכעס רב כי הוא סוגר את הישיבה והבהיר כי הוא לא מתכוון לעבור על כך לסדר היום.

“גם רמי סדן הודיע לי פתאום שהוא חולה, ואני לא מתכוון לוותר לאף אחד. הדיון הזה יתקיים כבר בימים הקרובים בנוכחות כל הגורמים שידם בעניין והוזמנו לדיון היום. מי שלא יכבד אותנו אנחנו לא נכבד אותו”, אמר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות