אימה בדרך למירון • נוסעים התקשרו מבוהלים: ‘תעצרו את הנהג המופרע’

נסיעה להילולא במירון, שאמורה היתה לעבור בנוחות הפכה לסיוט כאשר הנהג עישן בתוך האוטובוס, חרף מחאות הנוסעים, ובהמשך פתח בנהיגה פרועה ומסוכנת • הנוסעים הזעיקו עזרה מתוך האוטובוס
חיים טוויל
י"ח אייר התשע"ו / 26.05.2016 16:17

הנסיעה שהפכה לסיוט: נוסעים חרדים, תושבי העיר מודיעין עלית, שעלו על אוטובוס בדרך להילולות הרשב”י במירון חוו בצהרים חוויה לא נעימה.

האוטובוס פתח בנסיעה שהתחילה בנוחות והפכה לסיפור אימה, כאשר עשרות נוסעים הפכו ללכודים בידיו של נהג גברתן, שהפך את הנסיעה לאחת המפחידות שחוו בחייהם.

שמואל, אחד מנוסעים האוטובוס ותושב מודיעין עילית, סיפר על התנהגותו של הנהג: הנהג עישן בנסיעה.  באתי אליו יפה, להסביר לו שיש אנשים שסובלים מעישון כי זה אוטובוס בלי חלונות ורק לנהג יש חלון, והרוח מעיפה את כל העשן על  הנוסעים. הוא לא התייחס והתחיל לצרוח על הנוסעים. כולם נבהלו, כל אחד שניסה להגיד לו בצורה יפה משהו – חטף שאגות”.

שמואל המשיך וסיפר כי הנהג “לוחץ כל שניה  על דוושת הברקסים, מזגזג מנתיב לנתיב, צופר כל הזמן בעצבנות, הוא פשוט…לא על הקרקע”.

מדוע אינך מתקשר למשטרה?

“אני מבוהל, רק חסר לי שהנהג יידע שאני הלשנתי למשטרה. הוא כל הזמן מקלל, כל פקק בו אנחנו נתקעים מביא אותו לתגובות מבהילות”.

למזלו, הסיפור עלה גם בקבוצת הוואטסאפ של תושבים במודיעין עילית, שם חבר גם שוטר קהילתי, שמיהר לדווח למשטרה על המתרחש. לדבריו, המשטרה תעצור את הנהג.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות