כשדניאל מזרחי פגש בניו יורק את צמרת המוזיקה החסידית • צפו

דניאל מזרחי, צעיר עם שיתוק מוחין, הגשים שני חלומות: ביקור בציונו של הרבי מליובאוויטש זצ"ל בניו יורק ופגישה עם מרדכי בן דוד, אברהם פריד, יידל, יוסי גרין, ליפא שמעלצר ויעקב שוואקי
ט' אייר התשע"ו / 16.05.2016 23:00

סיפורו של דניאל מזרחי מרתק: הוא לוקה בשיתוק מוחין. חרף מצבו הוא טורח להדגיש בפני כל מי שפוגש בו, כי מעולם לא עלתה בראשו המחשבה ליפול לדכדוך או מרה שחורה.

“אינני זקוק לרחמים, אלא רק שתחשפו למסרים שלי ותפיקו מהם תועלת”, הוא אומר. “תבינו שאולי השיתוק פגע בי, אבל בזכותו למדתי דבר או שניים על החיים ומשמעותם. דווקא הריתוק לכיסא הגלגלים סייע לי להבין את העולם בצורה עמוקה יותר ולראות את החיים בזווית שונה ומיוחדת”.

לפני כמה ימים הוא זכה להגשים את חלומו: להגיע אל הציון של הרבי מליובאוויטש זצ”ל, יחד עם צמד מלוויו, העוזרים לו להתנייד ולתפקד.

“לפני שיצאתי לניו יורק, יצרתי קשר עם זאבי פריד ממקהלת ‘שירה’ המפורסמת, שמעבר לזה שהוא מוזיקאי מוכשר ומפיק מעולה, ידעתי שהוא מחובר עם בכירי תעשיית המוזיקה והוא הבטיח להפגיש ביני ובין האמנים האהובים עלי ביותר.

“לאחר שנסעתי להתפלל על ה’ציון’ הקדוש של הרבי, זאבי לקח אותי לסדרת מפגשים עם כל צמרת המוזיקה החסידית בניו יורק. עם אברהם פריד, מרדכי בן דוד, יידל ורדיגר, ליפא שמעלצר, יעקב שוואקי וגדול המלחינים יוסי גרין”.

דניאל

במהלך הפגישות הציג דניאל לאמנים שירים שכתב והם סייעו לו בהלחנתם. לחנים אלו יזכו להיות חלק מאלבום שיפיק דניאל, וישא את השם ‘דניאל והחברים 2’.

“אני מאושר שזכיתי להגיע לארה”ב. החלום שלי להגיע אל הרבי התגשם. אין ספק שהביקור ב-770 ובניו יורק חיזקו אותי ונתנו לי נופך נוסף לחיי. אני רוצה לציין ולומר המון תודה לארגון ‘אהבת חסד’ שסייעו לי בכל פרט במסע שלי אל וכמובן למשפחתי על התמיכה בכל צעד”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חלקזמרים פסולים
    17/05/2016 04:50
    גיוואלד
  1. נחמד להם, רק שבהחטאת הרבים בזימרת שירים מחקי גויים מעורבת וריקודי בנות בקיסריה גורמים אולי לגזרות ובעיות שאחר עושים איתם מעשים טובים….

    • טובי   18/05/2016 20:17

      דניאל המהמם!
      כל הכבוד על עוד הגשמת חלום!
      שמחה שמצאת בסוף את המקל, דאגנו! וראינו את הפרסום עליו בעיתון ישראל היום…
      אתה תותח אמיתי, כובש עוד פסגה ועוד פסגה,
      שהשם יתן לך כוח להמשיך, וטוב שאתה דואג לפרסם את עצמך בגדול, ככה אנחנו מעודכנים בנעשה איתך!
      הרבה הצלחה!