אחרי 10 שנים: מנחם כהן פרש מתפקיד העורך של אתר חב”ד-COL

נחם כהן, העורך של אתר חב"ד-COL הודיע היום על פרישתו מהתפקיד לאחר 10 שנים • יקדיש עתה את זמנו לתפקידו המרכזי - עורך 'כפר חב"ד', השבועון של חסידי חב"ד
אבי כץ
ח' אייר התשע"ו / 16.05.2016 20:45

מנחם כהן, העורך של אתר חב”ד-COL  הודיע היום על פרישתו מהתפקיד לאחר 10 שנים. כך נודע לחרדים 10.

כהן, בן 29, תושב העיר אלעד, יקדיש עתה את זמנו לתפקידו המרכזי – עורך ‘כפר חב”ד’, השבועון של חסידי חב”ד.

את הקריירה העיתונאית שלו החל כהן בגיל 15 בשבועון ‘כפר חב”ד’, אותו הוא עורך כיום.  בעבר נמנה במשך כ-3.5 שנים, על עורכי אתר ‘ככר השבת’.

בהודעה לחבריו כתב מנחם כהן: “אחרי שנים מאתגרות ומרתקות באתר COL, פרשתי השבוע מתפקידי. היו אלה שנים משמעותיות בחיי, בהם נהניתי לדווח להמוני הגולשים על הפעילות של שלוחי חב״ד בארץ ובעולם ועל הנעשה בקהילותיהם של חסידי חב״ד בתפוצות, על תגליות מיוחדות מחיי הרבי ועל דברי ימי חב״ד.

“זכינו להביא, יחד עם הצוות הנפלא, הישגים עיתונאיים רבים (החל מראיונות עם צמרת המדינה, רבנים חשובים ומושלי מדינות בעולם ושורת אישים בכירים, לצד שלל פרויקטים ייחודיים) שזכו לחשיפה מרשימה ומיקמו את COL כאתר חדשות מוביל ופופולרי, כזה השומר על שפה נקיה וטוהר הפרסום, כזה ששם לו את האחריות לפני ה״סקופ״ העיתונאי, כזה ששם את האנושיות בראש סדר העדיפויות, כזה שממושמע להוראות ולהכוונת הרבנים, כזה שמעדיף את האייטמים החיוביים ומקדשי שם שמים ולא להיפך חלילה.

“כאן המקום להודות לצוות הנפלא, המסור והאחראי של האתר על עבודה משותפת ומעניינת וכמובן למנהל המסור יוסי ריבקין ולאביו מוליק (שבלעדיו המפעל הדינמי הזה לא היה קיים)”.

אתר חב”ד-COL, הנמצא בבעלות משפחת ריבקין, הוקם לפני 16 שנה על ידי העיתונאי דוד רוטנברג, כיום העורך הראשי של אתר חרדים 10, ואיש המחשבים פיני גרליק.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    יד ביד והרב גלויברמן ימשיכו הלאה להסתדר
    16/05/2016 21:20
    יענקלה גלויברמן
  1. חבל שהאתר סי או אל לא יודע לכבד את הפרסומים של יו”ר ארגון יד ביד ואת הפגישות שעורך נשיא הארגון עם ראשי המשק וצמרת המדינה.
    טוב מאד שיש תחליפים נוספים בחב”ד כדי להתפרסם.