טרגדיה באלעד: יוסף קניגסברג ז”ל, כונן איחוד הצלה, התמוטט ונפטר

יוסף הלל קניגסברג ז"ל, בן 40, התמוטט אמש באופן פתאומי ברחוב לאחר שלקה בדום לב • איחוד הצלה: "המומים וכואבים בהסתלקותו הפתאומית והטראגית של המתנדב היקר ממוסרי הנפש למען הצלת חיים" • הותיר אחריו ארבעה יתומים
יוסף גרינבוים
כ"ח ניסן התשע"ו / 06.05.2016 00:10

טרגדיה באלעד: יוסף הלל קניגסברג ז”ל, תושב העיר בן 40, התמוטט הערב (חמישי) באופן פיתאומי, לאחר שלקה בדום לב – ונפטר.

המנוח ז”ל, מחסידי חצר חסידות קרעטשניף, היה מתנדב בארגוני ההצלה מד”א ואיחוד הצלה.

הוא התמוטט ברחוב ניסים גאון, כאשר היה בדרכו להתקין מזגן ללקוח. “הוא עלה שש מדרגות והתמוטט כשלצידו כלי העבודה שלו וכשעליו מכשיר המירס של איחוד הצלה,, מספר ידיד המשפחה.

כוחות ההצלה שהוזעקו לזירה פתחו מיד בפעולות הצלה מצילות חיים, ובהמשך הוא פונה אל בית החולים, תוך כדי פעולות החייאה. למרבה הצער, בבית החולים לא נותר לרופאים  אלא לקבוע את מותו.

המנוח ז”ל הותיר אחריו את רעייתו וארבעה יתומים.

“הוא רץ להציל חיים ביום ובלילה, בחום ובקור, בשבת במועד וסתם יום של חום”, מספר מתנדב. “ליוסי לא היה רכב. הוא היה רץ רחובות שלמים מתוך מטרה להציל חיים. היה לו לב זהב”.

הנהלת איחוד הצלה פרסמה הערב הודעת אבל, בה נאמר: “המומים וכואבים עד דכדוכה של נפש בהסתלקותו הפתאומית והטראגית בטרם עת של המתנדב היקר ממוסרי הנפש למען הצלת חיים, איש חיל ורב פעלים, ירא אלוקים מחשובי חסידי קרעטשניף הרב יוסף קניגסברג ז”ל  – סניף אלעד,
שהקדיש את חייו ועמלו באמונה למען הכלל, ונסתלק בפתאומיות ובחטף לעדן גן אלוקים.

“תנחומנו למשפחתו הדגולה, לידידיו הרבים ולמשפחת איחוד הצלה כולה השרויה באבל הגדול הזה”.

עיריית אלעד פרסמה גפ היא הודעת אבל: “ראש העיר, חברי מועצת העיר ותושבי העיר אבלים על פטירתו הטרגית, בטרם עת, של הרב יוסף קניגסברג ז”ל, איש החסד והמעש, מתנדב רפואי שהיה נחשון לסיוע ועזרה בהצלת חיים”.

הלוויתו תצא מחר בשעה 10:00 בבוקר מביתו ברחוב אבטליון 18 לבית העלמין ברחובות, שם ייטמן.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות