פלאפון מפלה חרדים: מציעה כפיצוי גלישה, מוזיקה או שיחות לחו”ל

בעקבות התקלה שנגרמה בחברת פלאפון, הודיעה החברה כי הלקוחות יוכלו לבחור אחת מבין שלוש הטבות כפיצוי • אלא שכבר כעת מביעים לקוחות רבים זעם בדף הפייסבוק של החברה • והחרדים? להם נשאר רק לשוחח עם חו"ל • מנכ"ל המועצה לצרכנות: "שלושת סוגי הפיצויים אינם שירותים שמשרתים בהכרח את כלל הצרכנים"
נוחי גולד
י"ז אדר ב' התשע"ו / 27.03.2016 15:35

חברת פלאפון הודיעה היום (ראשון) כי תפצה את לקוחות החברה בעקבות תקלת הענק ביום שני בשבוע שעבר שגרמה לשיבושים בשיחות, בשליחת הודעות טקסט ובגלישה באינטרנט.

בעקבות התקלה שנגרמה בגלל שריפה במתג החברה בפתח תקווה, הודיעה החברה כי הלקוחות יוכלו לבחור אחת מבין שלוש הטבות, ללא תשלום:

 1. 20 ג’יגה גלישה בארץ בנוסף לחבילה הגלישה הקיימת – ההטבה למשך חודש מיום ההרשמה.

2. Musix ו-Super TV – אפליקציות המוסיקה והטלוויזיה של פלאפון. ההטבה היא למשך חצי שנה מיום ההרשמה. בסיום ההטבה השירות ינותק, ללא המשך חיוב.

3. 500 דקות שיחה מהארץ לחו”ל – השיחות בחיוג דרך 014 לעשרות יעדים נייחים בהם: ארה”ב, צרפת, גרמניה, קנדה, אנגליה, בלגיה, אוסטרליה, ארגנטינה, יוון, תאילנד, סינגפור, סין, פרו, ירדן, ערב הסעודית. לארה”ב וקנדה ניתן יהיה לחייג גם למכשירים ניידים

ההטבה הינה מיום ההרשמה ועד 30 באפריל (אחרי פסח).

ההטבה תינתן לכל מנוי בהרשמה באתר, באפליקצית פלאפון או בטלפון 4141*. ההצטרפות להטבה תתאפשר עד 3 באפריל בחצות.

הלקוחות החרדים, הגולשים בשירות הכשר של החברה, לא יוכלו ליהנות בשתי ההטבות הראשונות, שכן הם אינם גולשים האינטרנט.

אולם כבר כעת נדמה כי לא רק אותם ההטבות לא ממש יספקו. שכן, כבר כעת מביעים לקוחות רבים זעם בדף הפייסבוק של החברה.

“מה זו ההטבה הזאת?!?!? חוצפה זה לא רלוונטי לכולם לי יש 10 gb גלישה מה אני צריך 20??? טלויזיה ומוזיקה אני לא צריך לכולם יש יכולת להתחבר בwifi…. אני מציע פטור מתשלום חשבונית כל חודש כנגד כל יום שהיינו מושבתים לקוח היה מושבת 4 ימים אז 4 חשבוניות שלא ישלם. מה זה הפיצוי הזה… גרמתם נזק כלכלי לכולנו ועגמת נפש ועדיין נשארנו לקוחות שלכם תפצו בהתאם!!!”, כתב אחד הלוקחות.

אחר כתב: “פשוט בושה. עושים צחוק מהלקוח. אחרי שנתנו לכם צ’אנס, הגיע הזמו לחפש מבצעים אצל חברות הסלולר האחרות. אף אחת מההטבות לא שימושים או רלוונטית אליי כלקוח שלכם, אז מבחינתי נדפקתי מהתקלה שלכם, ולא ידעתם לקחת אחריות”.

 גלוש נוסף כתב: “עם כל הכבוד לרצון הטוב, כדאי לחשוב על הטבה נוספת שרלוונטית גם למי שלא גולש באינטרנט כל כך הרבה, מדבר לחו”ל או משתמש בחבילת הטלוויזיה שאתם מציעים, כמו הוריי, ששום דבר לא באמת שימושי עבורם”.

מנכ”ל המועצה לצרכנות, עו”ד אהוד פלג: “התקלה בפלאפון פגעה במגוון רחב של שירותי החברה שעליהם מנויים הצרכנים. הפיצוי לצרכנים צריך להיות באותו ממשק עצמו שבו נפגע כל צרכן וצרכן, משום שאחרת אין בפיצוי כדי לפצות את הצרכן הספציפי על הנזק ועוגמת הנפש שנגרמו לו.

“שלושת סוגי הפיצויים שמציעה פלאפון אינם שירותים שמשרתים בהכרח את כלל הצרכנים ולפיכך לא יהיה זה עבורם בחזקת פיצוי.

“ראוי היה שפלאפון תבחר לפצות את לקוחותיה בדרך שבאמת תאפשר פיצוי אמיתי ללקוח ולא שירות שהוא מיותר עבורו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות