עוד מכה: אחרי ווטסאפ גם פייסבוק לא תתמוך במכשירי ‘בלקבארי’

חברת בלקבארי, בעבר מהיצרניות המובילות בעולם סופגת מכה אחרי מכה: אחרי שחברת ווטסאפ הודיעה כי לא תתמוך במכשירי החברה קיבלה גם פייסבוק החלטה דומה • בלקבארי: "נלחמנו קשה כדי לשנות את דעתם, אבל כרגע ההחלטה בתוקף"
אליעזר היון
י"ג אדר ב' התשע"ו / 23.03.2016 15:58

חברת בלקבארי, שהיתה בעבר אחת היצרניות הגדולות של הסמארטפונים, סופגת מכה אנושה: פייסבוק הודיעה כי תפסיק לתמוך במכשירים של בלאקברי שמריצים את מערכת ההפעלה של החברה, כך מדווח אתר geektime.

ההודעה של פייסבוק מצטרפת להודעת של ווטאספ, אפליקציית המסרים המיידיים הפופולארית ביותר בעולם, על הפסקת התמיכה בבלאקברי.

מנהל שיווק ואחראי תחום האפליקציות בבלאקברי לו איגצולה כתב בתגובה: “אנחנו מאוד מאוכזבים מההחלטה שלהם מכיוון שאנחנו יודעים שכל כך הרבה משתמשים בבלאקברי אוהבים את האפליקציות האלו. נלחמנו קשה כדי לנסות לשכנע את ווטסאפ ואת פייסבוק לשנות את דעתם, אבל כרגע, ההחלטה עדיין בתוקף”.

עוד אמר איגצולה: “למרות זאת, אנחנו עובדים קשה כדי שהמשתמשים שלנו ייהנו מהחוויה הטובה ביותר לאור ההחלטה הזו ואנחנו ממשיכים לחפש חלופות”.

ב- geektime מסבירים כי הודעתה של פייסבוק מהווה מסמר בארון הקבורה של בלאקברי – חברה שעל לקוחותיה נמנה נשיא ארה”ב ברק אובמה.

ווטסאפ, ופייסבוק הם 2 האפליקציות הפופולאריות ביותר בעולם עם קרוב למיליארד משתמשים בכל אחת, ואם ענקית כמו פייסבוק לא חושבת שמערכת ההפעלה של בלאקברי שווה את המאמץ והמשאבים שדרושים לפיתוח, מה יגידו מפתחים קטנים יותר?

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות