איציק אברג’יל וחבריו פוצצו דיון: “המשטרה לא מספקת לנו תפילין…”

ראש הרכב השופטים בבית המשפט המחוזי בתל אביב הפסיק את הדיון לאחר שהנאשמים, ובראשם ראש ארגון הפשיעה יצחק אברג'יל, התעמתו איתם • "יש בעיה רצינית. משטרת ישראל מתנכלת לנו. להתיש אותנו ולא להביא לנו אפילו תפילין, אפילו לא חטיף"
חיים טוויל
כ"ג אדר א' התשע"ו / 03.03.2016 12:47

דיון שהתקיים אתמול (רביעי) בבית המשפט המחוזי בתל אביב בפרשה 512 הופסק לאחר ש-18 מהנאשמים – בהם ראש ארגון הפשיעה יצחק אברג’יל  – התעמתו עם ראש הרכב השופטים גלעד נויטל.

לפי דיווח של גלי גינת באתר וואלה, המהומה התחילה בפתח הדיון, כאשר אברג’יל, הנאשם המרכזי בתיק, סירב להיכנס לאולם כל עוד לא הוסדר נושא הייצוג שלו. לדברי נציגת הסניגוריה הציבורית בדיון, עו”ד תרצה קיש, הוא מסרב להיפגש עם עורך הדין שמונה לו. 

כשכבר נכנס לבסוף, סירב לענות על סוגיית הייצוג שלו. “אני, לא מעניין אותי כלום. רק האוכל שלי. כשיהיה לי אוכל אני אוכל להשיב על שאלות”, אמר.

לאחר דיו ודברים חריפים בין השופט לאברג’יל, התעורר משה מלול, נאשם נוסף, מבכירי ארגונו של אברג’יל.

“אדוני, יש בעיה רצינית”, אמר לשופט. “משטרת ישראל מתנכלת לנו בעליות שלנו לבית המשפט. להתיש אותנו ולא להביא לנו אפילו תפילין, אפילו לא חטיף. סליחה שאני מרים את קולי, אבל זה מתסכל וזה מעצבן. אני ויצחק ומאיר (אברג’יל) שבע שנים בפוסטות (-רכב להובלת אסירים). אני לא מרגל איראני ואף אחד לא בגד במדינה, אז מספיק”.

לאחר מכן, קרא הנאשם לעבר הפרקליטות: “ד”ש לרות דוד יפת הנפש, ד”ש לרונאל פישר שתפרו אותי בארצות הברית” – כשהוא מתייחס להחלטת אביחי מנדלבדליט כי פרקליטת מחוז תל אביב לשעבר לא תועמד לדין.

בשלב זה, הופסק הדיון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות