הילירי קלינטון לחוצה, טראמפ משכתב את ההיסטוריה

הבחירות בנבאדה יצאו לדרך והמתח במטות המועמדים עולה • על פי הסקרים יתרון קל של 5 אחוזים לקלינטון - שחייבת לנצח - על פני סנדרס • טראמפ נאם על אירוע היסטורי בפיליפינים אחרי שנפל קרבן למתיחת רשת
דוד ליבוביץ
י"א אדר א' התשע"ו / 20.02.2016 19:45

המתח במטות המועמדים בפריימריז בארה”ב עולה לקראת הבחירות במדינת נבאדה: הילרי קלינטון וברני סאנדרס ימשיכו בקרב הצמוד ביניהם גם היום (שבת) במדינת נבאדה, בעוד ששלל המתמודדים הרפובליקנים ינסו לכבוש את לב המצביעים בדרום קרוליינה.

לבחירות הללו, לדעת פרשנים, חשיבות רבה שכן הם יעניקו את המומנטום לקראת ה-סופר טיוזדי – יום הבחירות הגדול בתחילת חודש מרץ בו מתקים הפרימריז ב-13 מדינות.

במפלגה הדמוקרטית, על פי הסקרים לקלינטון יתרון של 5%, אולם גורמים בקמפיין של קלינטון טוענים כי אפילו ניצחון בפער זעום ייחשב בעיניה להצלחה. עם זאת, הפסד יטיל ספק על יכולתה להיכנס ללב המצביעים כפי שסאנדרס הצליח לעשות, מה שיעיב על כל המשך הקמפיין שלה.

סנדרס ברני סנדרס

לא קרה מעולם

במפלגה הרפובליקנית ממשיך טראמפ לנפק כותרות.

בנאומו האחרון לפני הבחירות, שיבח טראמפ רצח המוני של 49 אסירים מוסלמים שהתרחש בשנת 1900 בפיליפינים, בזמן שארצות הברית שלטה באזור: “הגנרל לשעבר ג’ון פרשינג, שהיה אחראי על הרצח הזה, היה איש קשוח”, אמר טראמפ, “בזמן שארצות הברית כבשה את הפיליפנים הייתה שם בעיית טרור כמו שאנחנו חווים היום. פרשינג אסף 50 אנשים ואז הוא לקח 50 כדורים וטבל אותם בדם של חזירים ואז הם ירו את הכדורים האלה על 49 בני אדם. לאחר המעשה הזה, לא הייתה בעיה עם טרור מוסלמי במשך 25 שנים”.

אלא שטראמפ המסכן נפל בסך הכל למתיחה אכזרית שרצה ברשת. שכן הרצח המדובר מעולם לא התרחש.

טראמפ חייב לנצח בפער של יותר מ-10% על מנת להמשיך להיות המועמד המוביל של הרפובליקנים במירוץ לנשיאות. לפי סקרים אחרונים, טד קרוז ומרקו רוביו מצמצמים את הפער מול טראמפ.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    http://hacohen.goop.co.il
    21/02/2016 04:50
    מיכאל הכהן אל חדד
  1. עגל הזהב מנצח