בית המשפט העליון דחה את בקשת ‘המאכער’ מאיר רבין לדיון נוסף

בית המשפט העליון דחה את בקשתם של מאיר רבין ודני דנקנר, ממורשעכי פרשת הולילנד, לקיים דיון נוסף ועיכוב ביצוע העונש • מחר בבוקר יחלו השניים לרצות באגף 10 בכלא מעשיהו את המאסר
חיים טוויל
ה' אדר א' התשע"ו / 14.02.2016 13:52

בית המשפט העליון דחה את הבקשה שהגיש מאיר רבין, מי שכונה ‘המאכער’, עליו נגזרו חמש שנות מאסר, ושל איש העסקים דני דנקנר שנשלח לשנתיים מאסר – לקיים דיון נוסף בענייניהם בפרשת תעשיות המלח.

בכך גם נדחו הבקשות שהגישו לעיכוב ביצוע עונש המאסר בפועל, והשניים יכנסו לאגף 10 בכלא מעשיהו כבר מחר, יחד עם יתר המורשעים, ובראשם ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט.

רבין, מי שהיה עוזרו האישי של שמואל דכנר ז”ל, טען בראיון שהעניק לתכנית ‘עובדה’ כי קופח, רק משום שהוא חרדי.

רבין אמר למגישת התכנית אילנה דיין: “אם אתה חרדי – אתה מאכער. אם אתה חילוני – אתה נקרא יועץ אסטרטגי. כל דבר בבית המשפט אמרו שצריך חוות דעת. הדבר היחיד שאמרו שלא צריך חוות דעת זה לקבוע שמאיר רבין הוא אפס. למה?”

 לדברי אדית דכנר-וולף, בתו של דכנר, אביה היה משוכנע גם במהלך המשפט, שבסופו של דבר יהפוך גם רבין לעד מדינה – למרות שבסוף 2008 הוא אמר לפרקליטיו של דכנר, שמבחינתו מדובר במהלך זהה להמרת דת.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אם ראש הנחש
    14/02/2016 15:21
    כחלון
  1. קיבל פרס רק שנה וחצי כל השאר היו צריכים ללכת הביתה מה לומדים הגנבים הקטנים הכי משתלם להיות גנבים גדולים החונטה המשפטית מחזיקה את המדינה בביצים