השדרן רזי ברקאי מתנצל בפני המשפחות השכולות אבל לא חוזר בו

מגיש התכנית 'מה בוער' בגלי צה"ל התנצל בפני המשפחות השכולות - אך הבהיר: "השכול הוא שכול, גם כאן וגם מעבר לגדר" • על איומיו לפרוש אם תקוצץ תכניתו בשעה: "בינתיים אני כאן עד 11, ליד אותו המיקרופון"
אבי כץ
ה' אדר א' התשע"ו / 14.02.2016 10:04

השדרן רזי ברקאי שב הבוקר (ראשון) להגיש את תוכניתו ‘מה בוער’ בתחנת הרדיו גלי צה”ל, ופתח בהתנצלות כלפי המשפחות השכולות, לאחר שבשבוע שעבר ערך השוואה בין המשפחות של חללי צה”ל הדר גולדין ושאול אורון הי”ד, שגופות בניהן מוחזקות בידי ארגון הטרור חמאס בעזה, לבין משפחות מחבלים שחוסלו ומוחזקים בישראל.

ברקאי אמר: “הערה אחת אני מבקש לומר למשפחות השכולות. אני מחבק את כולכן ללא הבדל צבע או פוליטיקה, השכול בשבילי הוא לא עוד נאום ביום הזיכרון. מי שנפגע – אני מצטער, אבל אני לא יכול לעשות שקר בנפשי ולהגיד לכם שאני חוזר בי: השכול הוא שכול, גם כאן וגם מעבר לגדר”.

לדבריו, “רגשות של הורים שכולים, כאן ושם לא ניתנים למדידה. מי שרוצה לקחת את זה, כמו שעשו חלק מכם, למקומות אחרים, כאילו שאני משווה בין החיילים שלנו למחבלים שלהם, כאילו אני מצדיק או מבין מעשי טרור, עושה את זה על אחריותו בלבד ומתוך מניעים רעי לב”.

ברקאי התייחס גם לדיווחים על איומיו לפרוש מתחנת גלי צה”ל, לאחר שהתברר כי לתחנה עתיד להצטרף השדרן אראל סג”ל, וכי תכניתו החדשה תגרום לקיצוץ של שעה בתכניתו הוותיקה של ברקאי.

“כרגע הכל פתוח”, אמר. “בינתיים אני כאן ליד אותו מיקרופון עם אותו צוות נפלא ומסור, עד השעה 11:00. מה יקרה מחר? אלוהים גדול”.

ביום שישי נפגשו מפקד גלי צה”ל ירון דקל וברקאי לפגישה אישית בארבע עיניים. הפגישה הייתה עניינית ולא התקבלה במהלכה החלטה באשר להמשך דרכו של ברקאי בתחנה.

בפגישה סוכם כי ברקאי ישדר כרגיל ביום ראשון, ומיד לאחר השידור תתקיים פגישה בהשתתפות ברקאי, עורכת התכנית ‘מה בוער’ נורית קנטי, וראש מחלקת החדשות של התחנה אבי ברזילי, במטרה למצוא דרך להשאיר את המגיש הוותיק בגל”צ.

מקורביו של ברקאי אומרים כי הוא ישמח להישאר בגל”צ, אבל רק אם ימשיך לשדר שעתיים. מקורביו אמרו עוד, כי הוא חש פגוע בשל התנהלותו של מפקד התחנה ירון דקל, מאחר שהוא לא עודכן בצורה אישית על הכוונה לקצץ את תוכניתו, ולמד על כך מהתקשורת. 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות