חברת נטסורס הכירה בהתארגנות העובדות, מכתבי הפיטורין בוטלו

בתום דיון בבית הדין האזורי לעבודה בירושלים הודיעה חברת נטסורס, המעסיקה מאות עובדות חרדיות, כי היא מכירה בהסתדרות כארגון העובדים היציג - והקפיאה את איום סגירת החברה
שייע קליין
ב' אדר א' התשע"ו / 11.02.2016 14:39

בתום דיון בבית הדין האזורי לעבודה בירושלים שהתקיים הבוקר (חמישי) הודיעה חברת נטסורס, המעסיקה מאות עובדות חרדיות, כי היא מכירה בהסתדרות כארגון העובדים היציג של 450 עובדותיה – ואף הקפיאה את איום סגירת החברה.

עוד נקבע בדיון כי חברת נטסורס תשעה את כל הצעדים המשמעתיים והכספיים שנקטה נגד העובדות ותמשוך את מכתבי הפיטורים ששיגרה להן.

העובדות יקבלו חזרה שכר שנוכה מהן עקב השתתפותן בפעילות ארגונית.

החברה מפעילה את מוקדי שירות הלקוחות של גולן טלקום, ורוב העובדות שלה, במוקדים הממוקמים בבית שמש ובירושלים, הן נשות אברכים חרדיות. מנהלת החברה היא מזל שרים ובעליה הוא הלל יעקובסון.

נשיא בית הדין השופט אייל אברהמי, קיים את הדיון לאחר שההסתדרות הגישה תביעת ענק בסך 100 מיליון שקל נגד נטסורס, שרים ויעקובסון בגין פגיעה בהתארגנות, וכן הגישה צו למניעת ניכויי שכר מהעובדות הקשורים לפעילותן בהתארגנות.

אברהמי קבע כי הצדדים יישבו למשא ומתן אינטנסיבי בן 10 ימים בחסות בית הדין, על מנת להגיע להסכמות ביניהם בנושאים שבמחלוקת. “דרך המלך הינה לנהל משא ומתן קיבוצי בין הצדדים ליחסים קיבוציים”, כתב השופט אברהמי בהחלטתו.

מחברת נטסורס נמסר לחרדים 10: “הצדדים הגיעו ברוח חיובית, ובהמלצת בית הדין כל צד עשה מחווה כלפי השני. הצדדים הסכימו להיכנס למשא ומתן במהלך עשרת הימים הקרובים, בכדי לנסות למצוא פתרונות לטובת כולם.

“במסגרת ההסכמה, הבעלים נמחקו מן התביעה, וההסתדרות התחייבה שהעובדים ימשיכו בעבודה כסדרה”.

חברת נטסורס יוצגה על ידי עו”ד הלית שמחוני ממשרד עמר רייטר ז’אן שוכטוביץ ושות’.

את ההסתדרות ייצגו בהליך ראש הלשכה המשפטית לאג”ם עו”ד איריס ורדי ישראלי, עו”ד ענת גוטמן מרום מהלשכה המשפטית ועו”ד שי תקן ממשרד פישר בכר ושות’.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות