סקר חדש: 42 אחוזים ממצביעי הבית היהודי רוצים שמגל ישוב

למעלה מ-40 אחוזים ממצביעי 'הבית היהודי' רוצים היו לראות את חבר הכנסת הפורש חוזר לחיקה של המפלגה • הסקר גם בדק את מידת אהדתם של חברי המפלגה מי נמצא במקום הראשון?
דוד ליבוביץ
כ"ה שבט התשע"ו / 04.02.2016 14:44

שנה אחרי הפריימריז במפלגת ‘הבית היהודי’, מגלה סקר חדש: לא פחות מ-42 אחוזים ממצביעי המפלגה היו מעוניינים שחבר הכנסת הפורש ינון מגל יחזור לחיקה המפלגה. 28 אחוזים מכלל המשיבים מתנגדים לחזרתו.

בסקר שנערך על ידי מכון הסקרים מסקר בהנחייתו של ד”ר עידו ליברמן עלו נתונים מעודדים מבחינת המפלגה, כאשר  77% ממצביעי מפלגת הבית היהודי בבחירות האחרונות, יצביעו שוב למפלגה אילו הבחירות היו מתקיימות כיום. 15% מבוחריה מציינים כי יפרשו ממנה לטובת מפלגה ימנית יותר, 3% פורשים לטובת מפלגת הליכוד ו- 5% למפלגות אחרות.

הסקר גם בחן את מידת אהדתם של חברי המפלגה. במקום הראשון נמצאת השרה איילת שקד עם 64.8% מהקולות, אחריה נמצא השר נפתלי בנט עם 51.6% מהקולות, למקום השלישי הגיע סגן השר הרב אלי בן דהן עם 34.6% מהקולות, אחריו במקום הרביעי איש האיחוד הלאומי חה”כ בצלאל סמוטריץ’ עם 33% מהקולות, אחריו במקום החמישי נמצאת חה”כ שולי מועלם עם 31%, השר אורי אריאל רק במקום השישי עם 27.6% מהקולות, ולאחר מכן חה”כ ניסן סלומינסקי עם 19.6%. את הרשימה חותם חה”כ מוטי יוגב, עם 13% מהקולות בלבד.

ינון מגל פרש מן החיים הפוליטיים בעקבות תלונות שעלו ברשתות החברתיות על התבטאויות בלתי הולמות מצידו. השבוע הודיעה הפרקליטות כי החליטה לסגור את תיק החקירה בעניינו מחוסר אשמה. מגל עצמו לא שלל חזרה לחיים הפוליטיים.

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    15% פורשים ליחד, כלומר, 1.2 מנדטים תוספת ליחד
    04/02/2016 19:27
    אין כמו אלי ישי
  1. בעזרת השם בבחירות הבאות יחד תעלה.