הרב אמנון יצחק: “רבנים מטעם לחצו יד לאבי אבות הטומאה”

הרב אמנון יצחק במתקפה על הרבנים הראשיים: "בשביל זה הם נבחרו, זכו... איזו זכות, זה צלם" • "מרבית הרבנים לא היו נפגשים עם אבי אבות הטומאה. ועכשיו מה קרה? בזכות הגלימה צריך ללכת"
יוני גרין
כ"ז אייר התשע"ד / 27.05.2014 01:34

הרב אמנון יצחק במתקפה על הרבנים הראשיים לישראל, הראשל”צ הגאון רבי יצחק יוסף והגאון רבי דוד לאו. הסיבה: פגישתם עם האפיפיור ב’היכל שלמה’.

במהלך שיעור שמסר כינה הרב אמנון את הרבנים הראשיים “רבנים מטעם”, השמיט את הכינוי הרב משמו של הראשל”צ – ואמר:  “לא מדבר על הרבנים שיש מטעם, כמו אלו שהולכים היום לפגוש את האפיפיור וללחוץ את ידו של אבי אבות הטומאה. איי איי איי בשביל זה הם נבחרו. זכו, זכו פששש איזו זכות… איי איי זה צלם, צלם, ללחוץ ידו של הצלם.

“האם האלוקים שמח שהרבנים הראשיים של ישראל ילחצו את ידו של הצלם? אני רוצה לראות כמה בחורי ישיבות ירוצו ללחוץ את ידו של הפאפא… אם יתנו להם שחרור מהישיבות, יילכו? יגידו שהוא מג’נון… אני רוצה לראות כמה אברכים ירצו ללחוץ את ידו. שליש מהרבנות הראשית שהיו אמורים לפגוש בו סירוב, כולל כאלו מהציונות הדתית.

“אבל הרבנים הראשיים הולכים. אם היו פונים ליצחק יוסף לפני, שהוא לא היה רב ראשי, והיו מציעים לו לפגוש את הפאפא – היה יורק, ועכשיו מה קרה? גלימה לי… גלימה לי… [מנגן] יש לי גלימה – חייב ללכת. אחרת יפטרו אותו… בזיונות… עם גויים וזמרות… בשביל מה אתה רב? להכשיר את השרץ. ממש חנג’וורי…”

יצוין, כי היום הבאנו את דבריו של האדמו”ר מליובאוויטש זצוק”ל שנאמרו בחודש תשרי תשמ”ח, ובהם מתקפה חריפה נגד מי שנפגשים עם האפיפיור. 

הדפס כתבה

5 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אמנון חוצפן
    27/05/2014 01:46
    חוצפן
  1. גם מרן נפגש עם האפיפיור משום דרכי שלום

  2. זו נפילה קשה לעם היהודי ברוחניות, ממש חלק מערב רב,
    27/05/2014 01:55
    לוי יצחק
  3. השכינה הקדושה צועקת על עלבונה.

    הקב”ה בוכה ואומר…
    על כבודכם מחיתם על כבודי לא מחיתם – מחאה גלויה נגד הרב רבינוביץ שאיפשר לאפיפיור The Pope להתייצב מול הכותל המערבי עם צלב בעודוולא כיסה את הצלב, אם הוא לא היה מכסה את הצלב במקום כלשהו וכך גם בכותל, זה היה כואב לי מאוד על שמאפשרים לו להתייצב ככה מול הכותל המערבי אבל לא הייתי בא בטענות לרב הכותל הרב שמואל רבינוביץ, הוא היה בודאי טוען כי אין בכוחו לעשות כאן דבר.

    אבל כשמצאנו כי הוא כיסה את הצלב בהר הבית בשל כבוד למוסלמים, ואף כיסה את הצלב כשהוא היה מול פני הרב שמואל רבינוביץ, ומול הציבור היהודי שם, אבל כאשר התייצב מול הכותל המערבי שם הוא היה עם הצלב ושמואל רבינוביץ לא הבין כי עליו היה למחות מחאה גדולה? מפני שיש בכך חילול ד’ ופגיעה קשה בכבודו של קודשא בריך הוא, כאילו על כבודו של רב הכותל צריך לכסות את הצלב, אך על כבודו של הקדוש ברוך הוא כאן זה לא משנה כלל, זה מעשה שחייב לזעזע כל יהודי.

    אם הייתי שם לא רק שהייתי מוחה בכל כחי, הייתי קם ועוזב את המקום תוך גילוי דעת, כי כבודו של הקב”ה קודם לכבודו של רב הכותל-שמואליק, ואדרבה, לכסות היה צריך גם כאן וגם כאן, אי הצבת תנאים מוכיח כי משהו חולה מאוד בכח היהודי. המוסלמים הציבו תנאי קודם למעשה שאם הוא בא להר הבית עליו לכסות את הצלב, והוא אכן עשה כך, ואילו בכותל המערבי מותר לו לבא עם צלב על דבר שכזה ציפיתי שנשמע קול מחאה,

    אני כאן מוחה מחאה גדולה:
    אני רואה בזה מעשה חמור חילול ד’ ופגיעה קשה וגסה בקדושת המקום ובקב”ה, ואעיר כאן לרבה של הכותל, בתפקיד שלך יש הרבה רגעים לא נעימים, ואם אתה רב אמיתי היה עליך להוכיח זאת כאן, כשלא נעים, זה היה מרים אותך ומוכיח כי אתה ראוי לתפקיד, להתחנף להתרפס לשחק מה יפית בפני מבקשי נפשנו בפני עבודה זרה, ככה נהגו מי שגרמו שאלפים ורבבות הובלו לשחיטה.

    וידוע לנו שאתה הוא זה שרוצה ששליטת “מירון” דהיינו מקום הקדוש של הרשב”י שיעבור למדינה הטמאה – מדינת איזראל ר”ל!!!!! זהו הרס הדת, זו נפילה קשה לעם היהודי ברוחניות, ממש חלק מערב רב, רפורמים, משיחיים, נוצרים, מוסלמים, גויים וכו’

    היה עדיף למות בשואה ולא לעלות לכאן ולהתקלקל בטומאה כזו, ובאין סוף קלקולים שהעניקו השלטונות הציונות, בימי העליה ועד היום הזה לא פסקו כלל! “צא טמא”

    כל הרבנים האלה שלחצו ידו של אבי אבות הטומאה, עשו חילול השם גדול מאוד מאוד, כמו האפיפיור הרשע הזה, שרוצה את קבר דוד, ועוד מעט ירצה גם מערת המכפלה, קבר רחל, קבר שמואל הנביא, מירון, בקיצור את כל ארץ ישראל, אבל השם ית’ לא יתן לו את מה שהא מבקש, וה”רבנים” האלה מצטלמים איתו הם מתחנפים למסיונר נוצרי!!!

    לצערינו הרב: לגוי הטמא הזה (האפיפיור שהוא ראש הקליפה) יש יותר חן ורוחניות מאשר לרוב נציגי המדינה הציונות.

    הסיבה שהם הגוים, כ”כ נמשכים למקומות הקדושים בירושלים, ובונים כנסיות באיזורים מקודשים, הר הזיתים, ליד קבר דוד, משום שאין להם קיום בלי הקדושה, הזוהר הקדוש מדבר על זה, כוחות הסטרא אחרא יונקים את החיות שלהם מהקדושה, אחרת הם נאלמים כי הם בעצם סוג של פאטה-מורגנה, הם פשוט לא קיימים באמת, זה תעתוע, וככל שאנחנו קרבים לאחרית הימים הכוחות האלה נעשים יותר ויותר כבדים ומציגים עצמם כביכול כמוחשיים, אבל בקרוב ממש, זה הכל יעלם כמו אבק פורח כשתבוא הגאולה בב”א.

  4. צודק הרב אמנון
    27/05/2014 05:57
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  5. גם לי זה מאוד כאב לראות את המחזה המשפיל הזה, אבל איפה הלחם בשקל

  6. הרב אמנון יצחק איש אמת
    27/05/2014 07:50
    אבישי אברהם
  7. חזק ואמץ אל תפחד לאמר את האמת

  8. לוחם השם אמיתי בלי משחקים הלוואי היו עוד כמה רבנים שימחו כך
    28/05/2014 06:07
    משה
  9. לא יודע מה לא יודע מי – מול האמת לא יכולים לעמוד והוא כמדמני היחיד שיוצא עם האמת בלי פרשניות וההבנות