המאבק נגד כחלון חוזר: ברקת מאיים לפטר מאות עובדים

אחרי ההתנצלות בפני משה כחלון, ציפה ראש העיר ירושלים שהתקציבים יחלו לזרום • אלא שבאוצר לא מתקדמים - וברקת מנסה להפעיל לחץ: הורה להיערך לפיטורי מאות עובדים •ברקת: "מה שאנחנו עוברים בדיוני התקציב של העיר ירושלים זה פיגוע"
אריה ריבקינד
ט"ז טבת התשע"ו / 28.12.2015 11:11

ניר ברקת נגד משה כחלון – סיבוב שני:  אחרי הקרב לפני מספר שבועות, במהלכו הציב ראש עיריית ירושלים משאיות זבל מול משרד האוצר, כשעליהן שלטים נגד כחלון – ואחר כך התקפל בבושת פנים, תוך התנצלות והבטחה לפתוח דף חדש, שוב צועד ניר ברקת על מסלול התנגשות עם האוצר.

אתמול עדכן ברקת את חברי הנהלת העיר והדרג המקצועי בעירייה, כי לא חלה כל התקדמות מול משרד האוצר בהעברת התקציבים הנדרשים לבירה – והנחה להיערך באופן מיידי לפיטורי עובדים.

המשמעות של המהלך: פיטורי 200 עובדים – כחצי ממנקי הרחובות בשכונות ובמרכז העיר, קיצוץ האבטחה במוסדות החינוך דווקא בימים של גל טרור, ביטול כרטיסיות ההסעות לבתי הספר, קיצוץ התמיכה בנוער מחוסר בית, קיצוץ חריף בתכנית חילוץ מעוני שתפגע ב-400 משפחות, ביטול תכניות תמיכה בקשישים וסיוע למוסדות רווחה. כמו כן ייעצרו פיתוח ותחזוקת גינות וכבישים וייובשו חצי מהגינות בעיר.

בכל מנסה ראש העיר להוביל ללחץ ציבורי, כדי ששר האוצר ייכנע לדרישותיו להגדלת התקציב ב-400 מיליון שקלים נוספים.

השר כחלון נמצא בנתק ממושך עם ניר ברקת, כאשר לטענת ברקת כחלון מסנן אותו ולא עונה לו אפילו להודעות SMS.

 ברקת, שרק בשבוע שעבר התפקד לליכוד, מאיים כי אם לא יימצא פתרון בקרוב למשבר – המאבק יחריף.

בראיון לרזי ברקאי אמר הבוקר ראש עיריית ירושלים ברקת: “לא רק שירושלים עברה השנה 50 פיגועים, הציפייה שלי ושל תושבי העיר הייתה שהשנה במיוחד נקבל סיוע יותר גדול משנים קודמות. מה שאנחנו עוברים היום בדיוני התקציב של העיר ירושלים זה פיגוע”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות