בשבוע הבא: המרכז יצביע על הצעת נתניהו להקדים הפריימריז

כפי המסתמן - הבחירות יתקיימו ב-23 בפברואר • בכירי הליכוד, מלבד השר ישראל כץ, תומכים במהלך • חדשות 10: סער שוקל הקמת מפלגה חדשה עם דמויות "מהימין המתון"
נחמן גור
ט' טבת התשע"ו / 21.12.2015 09:44

אחרי הודעתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו על כוונתו לקיים פריימריז לראשות הליכוד בתוך חודשיים, גברה התמיכה במהלך בקרב בכירי המפלגה.

כפי המסתמן – הבחירות יתקיימו ב-23 בפברואר. היועץ המשפטי של הליכוד, עו”ד אבי הלוי, הבהיר אתמול כי הצעת נתניהו חוקית על פי חוקת המפלגה.

בשבוע הבא, במהלך הבחירות לתפקיד יו”ר מרכז הליכוד, יצביעו חברי המרכז גם על הצעת נתניהו להקדים את הבחירות הפנימיות לראשות הליכוד.

השר חיים כץ, המועמד ליו”ר המרכז, אמר אתמול: “אני בעד ראש הממשלה, אני לא מזהה מועמד אחר ראוי ממנו”.

תמיכה משמעותית נוספת במהלך הגיעה מכיוונו של מועמד נוסף ליו”ר המרכז, ח”כ דודי אמסלם, שאמר: “הבחירות ליו”ר מרכז הליכוד חשפו חיבורים בלתי סבירים בין ישראל כץ, חיים כץ וגדעון סער, שעל פי הבנתי כל תכליתם לפגוע בראש הממשלה. אני תומך בהצעתו להביא את הנושא להכרעת המרכז, כפי שמתחייב על פי החוקה, ולקיים בחירות בעוד כחודשיים.”

גם  שר הביטחון משה יעלון הביע תמיכה:”יתרון גדול של תנועת הליכוד הוא שמאז היווסדה רק ארבעה מנהיגים הובילו אותה ואת המדינה”.

גם השר גלעד ארדן הביע תמיכה בהקדמת הפריימריז, כאשר לעומתו מי שהביעו התנגדות למהלך היו השר ישראל כץ והשר לשעבר גדעון סער.

אתמול דווח בחדשות 10 כי סער שוקל הקמת מפלגה חדשה. לפי גורמים שצוטטו בערוץ, סער פנה בחודשים האחרונים לדמויות שמוגדרות לדבריהם “מהימין המתון” – בין היתר עיתונאי לשעבר ורמטכ”ל לשעבר – ובדק איתם היתכנות שילכו עמו במפלגה חדשה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות