אבא של זיו מזרחי הי”ד זעק בהלוויה: “לא תשברו את רוחנו”

האב השכול, דורון מזרחי, ספד לבנו: "לא תשברו את רוחנו, אנחנו נבכה ונתאבל, אבל ביום רביעי הבא אני בעבודה. עם ישראל חי, לא יעזור לכם" • "זיו הציל את הקצינה שלו, הוא ירה במחבל עם סכין בלב, זה זיו, גיבור ישראל"
חיים טוויל
י"ב כסלו התשע"ו / 24.11.2015 17:04

הלוויתו של רב-טוראי זיו מזרחי הי”ד מגבעת זאב, שנרצח אתמול בפיגוע דקירה בתחנת הדלק בכביש 443 התקיימה היום (שלישי) בהר הרצל בירושלים, בהשתתפות מאות מלווים שבאו לחלוק לו כבוד בדרכו האחרונה.

האב השכול, דורון מזרחי, ששכל גם את אחיו אלון הי”ד לפני 13 שנים בפיגוע ב’קפה הלל’ בירושלים ספד לבנ:. “לא תשברו את רוחנו, אנחנו נבכה ונתאבל. ביום רביעי הבא אני בעבודה”.

האב הוסיף: “יימח שמם של שונאי ישראל, עם ישראל חי, לא יעזור לכם, לא תשברו את רוחנו. לפני 13 שנה שכלתי את אחי וחשבתי שבזה שילמתי את המחיר. זיו הציל את הקצינה שלו, הוא ירה במחבל עם סכין בלב, זה זיו, גיבור ישראל”.

רבה של ירושלים, הראשון לציון הגר”ש  עמאר, ספד בהלוויה: “שוב אנחנו עומדים מול קדושים. כל מה שהיה בו היה בשביל ארץ ישראל, ה’ יקום את דמו”.

“רבים שואלים עד מתי נסבול”, אמר הרב, “אין לנו תשובה אבל כתוב – הכל מה’, הכל. אנחנו לא יודעים הסברים, אבל אנחנו בוטחים בקב”ה. בואו ננצל את ההתכנסות העצובה הזו, זיו עולה עכשיו לפני אבינו שבשמים לעולם שכולו טוב. אבל לנו הצער הגדול שאנו צריכים להיפרד מאדם בגיל כזה.

הלווית זיו מזרחי

“העולם הזה הוא חלום אחד גדול. אנשים חושבים שפה העולם האמיתי. העולם למעלה זה העולם האמיתי. המלאכים עכשיו מקבלים אותך למעלה. הקב”ה שש ושמח לקבל נפש כזו. אנחנו מבקשים ממך, תהיה שליח ציבור של כל אלו שנלקחו ותשאל עד מתי ירדפו אחרינו, ואתה לך ותנוח עד לקץ הימים”.

האח השכול, לידור מזרחי ספד לאחיו:”איך אני יכול להספיד אותך בגיל כל צעיר? כמה הייתי גאה בשם שלך שנקרא על שם סבא זכאי. אני רוצה למסור מסר לכל שונאי ישראל – לא תשברו את עם ישראל, לא תצליחו לשבור. זיו, אני מעריץ אותך. את הגורל אני לא אוכל לשנות. כך רצה ה’. ה’ נתן וה’ לקח”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות