אטינגר הורשה לשוחח בטלפון – וסיים שביתת הרעב

העצור המנהלי מאיר אטינגר, הפסיק בלילה את שביתת הרעב בה פתח בשבוע שעבר, אחרי שאמש החליטו בשירות בתי הסוהר להשיב לו את זכויותיו: יוכל לשוחח בטלפון עם אשתו ובני משפחתו הקרובה
חיים טוויל
ל' תשרי התשע"ו / 13.10.2015 15:20

העצור המנהלי מאיר אטינגר הפסיק הלילה את שביתת הרעב בה פתח בשבוע שעבר, אחרי שאמש החליטו בשירות בתי הסוהר להשיב לו את זכויותיו ולאפשר לו לשוחח בטלפון עם אשתו ובני משפחתו הקרובה.

אחרי שהועבר לבידוד ונאסרו עליו שיחות טלפון בהוראה תמוהה ולא חוקית של שירות בתי הסוהר, הודיע אטינגר באמצעות עורכת דינו סימה כוכב, כי הוא פותח בשביתת רעב – עד אשר יושבו לו זכויותיו.

בתוך כך, אחר הצהריים צפויה להינתן בבית המשפט המחוזי מרכז החלטה בעניין העברתם של שני העצורים – אטינגר ומרדכי מאייר – לכלא אשל.

הבוקר אישר בית המשפט המחוזי בבאר שבע את העברתו של העצור המנהלי השלישי אביתר סלונים לתא מבודד.

בארגון חוננו מוחים על המשך ההתעללות בעצורים המנהליים היהודים: “אנחנו שמחים שלכל הפחות אושר לאטינגר לשוחח עם בני משפחתו, אולם מוחים על העברת העצורים המנהליים לבידוד ללא כל עילה.

“יש לזכור שהעצורים המנהליים אינם מואשמים בדבר ומוחזקים במעצר אך ורק מכח חתימת שר הביטחון שנבעה מלחץ תקשורתי פסול. אנו מציעים למערכת הביטחון להראות את נחת זרועה בעניין הטרור הערבי המשתולל ולא כנגד יהודים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות