ליברמן מאיים: אם הרבנות לא תכיר במורדים – נקדם את חוק צהר

יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן ויו"ר ארגון רבני צוהר הרב דוד סתיו דנו בדרכים לקדם בהסכמה את פעולתם של רשת בתי הדין לגיור אלטרנטיבי • סיכמו: אם ליברמן לא יצליח להסדיר הכרה בפעילות בתי הדין לגיור אלטרנטיבי, מול הגורמים הרלוונטיים בממשלה ומול הרבנות הראשית - הוא יעלה את 'חוק צהר' מחדש להצבעה במליאת הכנסת
יוני גרין
ט' אלול התשע"ה / 24.08.2015 14:46

יו”ר מפלגת ‘ישראל ביתנו’, ח”כ אביגדור ליברמן, נפגש היום (שני) עם הרב דוד סתיו, יו”ר ארגון רבני צהר. במהלך הפגישה השניים דנו בדרכים לקדם בהסכמה את פעולתם של בתי הדין לגיור אלטרנטיבי שהוקמו כמרד ברבנות הראשית.

ליברמן והרב סתיו סיכמו כי מפלגת ‘ישראל ביתנו’ תפעל מול הגורמים הרלוונטיים בממשלה ומול הרבנות הראשית, על-מנת שתימצא הדרך שתאפשר לבתי הדין האלטרנטיביים לפעול, תוך הכרה של המדינה בגיורים שיתבצעו בהם.

ח”כ ליברמן אמר כי יפעל בנושא גם מול יו”ר הסוכנות היהודית, נתן שרנסקי, על-מנת שבתי הדין הללו יפעלו גם בשיתוף פעולה עם הסוכנות.

בפגישה סוכם גם כי במידה והמהלכים הללו שיבצע ליברמן לא יביאו להסדרת עבודת בתי הדין ולהכרה בגיורים – תגיש ‘ישראל ביתנו’ מחדש את ‘חוק צהר’, שסוכל עם הקמת הממשלה החדשה על ידי המפחלגות החרדיות – כדי לאפשר לאזרחי ישראל המעוניינים בכך ”להתגייר בצורה ראויה ומכובדת ולזכות בהכרת המדינה ביהדותם”, לשון הודעת המפלגה.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נפיחה
    24/08/2015 20:53
    דוד
  1. הבן אדם כבר לא רלוונטי וזה הפירכוסים האחרונים שלו ברוך השם לפני שנעלם מהמפה אז תרדו ממנו

  2. הלואי שיעלם, אבל ראש צהר הפוגע ברבנות אםילו לשיטתו לשם שמיים הפך דעת הרב צבי יהודה ואז הכחל תהו הוא עדיין נמצא
    11/09/2015 13:48
    גולדמן מזווהיל
  3. הרב שילת תלמיד הרציה והרב סבתו הביאו תלמיד חכם על רמה בשם הרב רפופורט חמעלה אדומים , הוא לא הושפע מהרציה להבין החורבן מהפגיעה ברבנות איך שהיא אםילו היום , ולכן הוא לא חושש חפגיעה ברבנות לעומת ענין הגיורים. אבל זה אדרבא לא רק שיפגע ברבנות מה שנשאר ממנה אחרי בגץ העיתונות וכל הםרשיות, זה יפגע בגיורים עצמן. לאתיופים הרבה לא מתיחסין היום כעהטדים בכלל לצערינו. זה מה שאתן רוצים? ודרי שלא, אלא שראש ארגון צהר ממנף עצמו באופן לא דמוקרטי ומאוד אלים פוליטית להיות רב ראשי דה םקטו כי החליט שהוא אחראי על כלל ישראל. מי מינה אותו? הוא משמיט את כל העץ ולא רק הענף? ולכן לקח לט תלמיד חכם בסדר גודל מסוים חהשעו עליט אז מה זה המטרה מקדשת האמצעים? כבר שהקימו את צהר עדעתי שהם הולכים לפגוע ולנסות להחליף הרבנות. הוא לא התכון לזה מימרן מבזה החכמים והרבנים אבל בדיעבד הרי מה טכנתו: אתה הרב סתיו קיבלת רבנות ודעינות מהרבנות ואם אתה כוםר בסמכותה מה הערך של תוארך? הרי אתה שומט הענף שעליו אתה עומד?
    איל לא חוששים מאיחיו בלעו וכל נפגיעה ברבנות שתוצאות החינוך של 60 שנה של החילוניות מנסים להרוס היהדות ולזייף אותה? הרי חבר שלו מיש עתיד שהיה שר החינוך התחבר אח הרטצ קלדרון שהקימה את עלמא בתי מיסרח לקעקוע וחזיוך היהדוצ בלי אלוקים ועול מלכות.הפורמים והקונסרבים במתקפה היום דרך הקרן החדשה לישמעאל חהרוס המדינה למדינת כל תאוותיה ותועבתיה וחקרוא לזה יהדות , האם זה הזמן לפגוע במגן הרעוע אולי האחרון?