מי אמר שחייבים לערוך אירוע באולם או בגן אירועים? לכו על יקב….

בשנים האחרונות נישות חדשות נפתחות וצוברות פופולאריות בקרב ציבור שאוהב מאוד לחגוג באירועים מיוחדים את המאורעות השמחים שעוברים עליו • אחת הנישות המעניינות בהקשר זה היא זו של אירועים ביקבים
תמי גיל
ט"ו אלול התשע"ה / 29.08.2015 21:19

מקומות המארחים אירועים חגיגיים מסוגים שונים מנסים ליצור אווירה מסוימת עבור עורכי האירוע – אווירה נעימה מצד אחד, אך גם חגיגית ומשמחת מצד שני.

במהלך העשורים האחרונים עבר הקהל הישראלי מאולמי השמחות הפופולאריים של שנות השבעים והשמונים אל גני האירועים, בהם נערכים אירועים חגיגיים באוויר הפתוח תחת כיפת השמיים.

מגמה זו מעידה על כמיהתם של מרבית האנשים לשילוב מוטיבים של טבע, צמחייה ואוויר פתוח בערב המיוחד בו הם חוגגים מאורע משמח וחגיגי.

רק צריך להזמין קייטרינג למהדרין – ואתם מסודרים.

כך, במהלך השנים האחרונות אנו עדים לסוגים חדשים ושונים של גני אירועים ומקומות לאירועים חגיגיים בכלל. נישות חדשות נפתחות בתחום, וצוברות פופולאריות בקרב ציבור שאוהב מאוד לחגוג באירועים מיוחדים את המאורעות השמחים שעוברים עליו.

אחת הנישות המעניינות בהקשר זה היא זו של אירועים ביקבים – מקומות פסטוראליים אשר בכלל יועדו במקורם למטרה אחרת לחלוטין.

אספנו עבורכם כאן כמה טיפים ונקודות למחשבה עבור מי שעורך בקרוב אירוע חגיגי ביקב, ומעוניין שהאירוע שלו יהיה מושלם כמו שהוא מדמיין אותו:

תכנון מדויק של התקציב עבור אירוע קטן ביקב – אירועים הנערכים ביקבים הם לרוב קטנים מבחינת מספר המוזמנים. באירועים קטנים קיימת חשיבות רבה לתכנון מדויק ומחושב של התקציב לאירוע. כל דבר מורגש יותר כאשר מדובר באירוע קטן, החל מהמנות של הקייטרינג ועד לעיצוב והתפאורה. לכן, חשוב להכין תקציב מפורט ולחשוב מראש על כל חלק וחלק בהפקה, לא להשאיר יותר מדי דברים פתוחים ולקוות ש”יהיה בסדר”.

עיצוב אירוע מינימאלי אך אלגנטי – כאשר אתם עורכים אירוע קסום ביקב, נסו להתאים את עיצוב האירוע לרוח המקום. ביקב מתאים על פי רוב עיצוב מינימאלי, לא גרנדיוזי ונוצץ מדי. לכן מומלץ (אך לא חובה) ללכת על עיצוב אלגנטי, אפילו יוקרתי, אך עדיין מינימאלי יחסית ולא “פיצוץ” של תפאורה, צבעים, קישוטים וכד’.

הרבה יין משובח – כדאי לנצל את העובדה שהאירוע נערך ביקב ולזרום עם הרעיון. הכניסו לתפריט דגש על יין משובח, אם אפשר אז גם יין שיוצר באותו יקב ממש. זוהי מעיין אטרקציה שתעניין את מרבית האורחים (מי לא אוהב יין טוב שבא עם סיפור טוב?…) ותיצור קישור בין המקום הקסום בו בחרתם לערוך את האירוע, לבין השתייה המוגשת לאורחים. ביקבים מסוימים ניתן אפילו להזמין סדנת יין וטעימות אשר תשולב באירוע עצמו.

שילוב פנים וחוץ – ציינו כבר שקיימת מגמה ברורה של מעבר לאירוע חוץ בישראל. אם כבר עורכים אירוע קטן ביקב, נרצה כמובן לנצל את הסביבה הפסטוראלית, ולהציע לאורחים לחוות קצת מהיקב עצמו – שדרת הגפנים, גן פתוח וירוק וכד’. אפילו אם האירוע שלכם נערך בסתיו או בחורף, כדאי לנסות ולערוך אירוע משולב (במקום סגור עם אופציה לצאת החוצה), במקום אירוע סגור בלבד. חבל לפספס את האווירה הפסטוראלית הקסומה של היקב…

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות