נתניהו פיטר את מנכ”ל משרד החוץ ומינה במקומו את ד”ר דורי גולד

ראש הממשלה הודיע למנכ"ל שנחשב למקורבו של אביגדור ליברמן על סיום תפקידו • מינה במקומו את ד"ר דורי גולד, לשעבר יועצו המדיני ושגריר ישראל באו"ם
אריה ריבקינד
ז' סיון התשע"ה / 25.05.2015 14:02

ראש הממשלה ושר החוץ בפועל בנימין נתניהו פיטר היום (שני) את מנכ”ל משרד החוץ ניסים בן שיטרית ומינה במקומו את ד”ר דורי גולד. נתניהו מתכוון להביא לאישור הממשלה את מינויו של גולד לתפקיד.

ראש הממשלה נפגש הבוקר עם מנכ”ל משרד החוץ בן שיטרית, הודה לו על שירותו בראשות המשרד והציע לו להמשיך ולפעול בזירה הדיפלומטית. בן שיטרית, נחשב למקורבו של שר החוץ היוצא, אביגדור ליברמן, ושימש כמנכ”ל המשרד כמשך 16 חודשים.

נתניהו עדכן את חוטובלי על מינויו של גולד.

גולד, חובש כיפה סרוגה ובעל עמדות ימניות, כיהן בשנים האחרונות כנשיא ‘המכון הירושלמי לענייני ציבור ומדינה’ והיה פעיל בזירה הבינלאומית למען ישראל. הוא כיהן בעבר כיועצו המדיני של נתניהו וכשגריר ישראל באו”ם, בקדנציה הראשונה של נתניהו כראש ממשלה.

ממשרד ראש הממשלה נמסר: “ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הבוקר עם מנכ”ל משרד החוץ ניסים בן שיטרית, הודה לו על שירותו בראשות המשרד והציע לו להמשיך ולפעול בזירה הדיפלומטית”.

לאחר הפרסום על מינויו אמר גולד: “אני מודע לאתגרים המשמעותיים שעומדים לפני ישראל בתקופה זאת וחובתי להגן על האינטרסים של המדינה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות