זעם: הנער הערבי משועפט הונצח על לוח חללי איבה

שמו של מוחמד אבו חדיר, שנרצח בידי יהודים לפני כתשעה חודשים וגופתו נשרפה ביער ירושלים נוסף ללוח הזיכרון בהר הרצל • ארגון אלמגור: להסיר את שמו, לא נרצח על קיום המדינה • גם בני משפחתו זועמים: תורידו את השם
חיים טוויל
ב' אייר התשע"ה / 21.04.2015 09:17

בארגון נפגעי הטרור ‘אלמגור’ זועמים: ללוח הזיכרון שבאתר ההנצחה לחללי פעולות האיבה בהר הרצל נוסף שמו של מוחמד אבו חדיר, הנער הערבי משועפט שנרצח בידי יהודים לפני כתשעה חודשים וגופתו נשרפה ביער ירושלים.

בקול ישראל דווח כי שמו הוסף גם לאתר האינטרנט הממשלתי בו מונצחים חללי פעולות האיבה, זאת לאחר שעם הגשת כתבי אישום נגד החשודים ברציחתו, הכיר בו משרד הביטחון כנפגע פעולות איבה.

בארגון ‘אלמגור’ דורשים להסיר את שמו מלוח הזיכרון בהר הרצל ומאתר האינטרנט. לטענתם, הנער נרצח לא על קיום המדינה, אלא מתוך טירוף של פושעים פליליים.

בהודעת ‘אלמגור’ נאמר כי אין להשוות בין רצח אקראי שבוצע בידי אנשים ששפיותם מוטלת בספק, לפעולות ממוסדות של מדינות וארגוני אויב.

גם בני משפחתו של מוחמד אבו חדיר, הזדעזעו לשמוע כי בנם צורף לרשימת נפגעי פעולות האיבה באתר הביטוח הלאומי וברשימת הנופלים בהר הרצל.

“זאת הפעם הראשונה שאנחנו שומעים על הדבר הזה ואנחנו ממש כועסים”, אמרו בני המשפחה לכתב nrg. “איך עושים דבר כזה מבלי לדבר עם המשפחה. מבלי לשאול מהו הרצון שלנו? אנחנו לא רוצים שמוחמד יתווסף לרשימה הזאת. איננו רואים את עצמנו כישראלים, אלא כפלסטינים”.

 

 

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    טרור הוא טרור, ואין להבדיל בין דם לדם
    21/04/2015 11:42
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. הוא נפגע פעולת טרור. נכון וראוי להנציח כך את שמו. הטרוריסטים שרצחו אותו שפויים באותה מידה שטרוריסטים מהחמאס שפויים, וראויים להכלא יחד איתם לכל החיים.

  2. ארגון אלמגור מביא את הגזענות לשיאים חדשים
    21/04/2015 17:25
    ריקי1
  3. מוחמד אבו-חד’יר נרצח ע”י יהודים על שום היותו ערבי. נחטף, הוכה ונשרף חיים. אין שום הבדל בין הטרוריסטים שרצחו אותו ובין הטרוריסטים שחטפו ורצחו את שלושת הנערים.