השר כץ ענה לדורש תחבורה ציבורית בשבת: “תפנה לבוז’י”

מחאה חדשה של ארגוני שמאל אנטי יהודיים, הביאה את שר התחבורה ישראל כץ להגיב בחריפות למגיב בפייסבוק • "קראתי את הערתך על רוה״מ בעמוד ועמדותיך הפוליטיות ברורות ... הסטטוס קוו בקשר לשבת מעוגן בחקיקה"
י"ז ניסן התשע"ה / 06.04.2015 12:54

מחאה חדשה של ארגוני שמאל אנטי-יהודיים, הובילה את שר התחבורה ישראל כץ להגיב בחריפות למגיב בעמוד הפייסבוק שלו.

“ביום חמישי הקרוב אזרחי ישראל מחוסרי הרכבים נכנסים לעוצר של 3 ימים ללא תחבורה ציבורית”, כתב המגיב. “כדי שנוכל לתור את ארצנו היפה, פתחנו לוח טרמפים בעמוד של ח”כ ישראל כץ, שר התחבורה של ישראל. אל תהססו לשאול מי מגיע לאן, אחרת תתקעו בבית”.

כץ לא היסס, והגיב: “אענה פעם אחת בנושא. תפנה לבוז׳י הרצוג שיתחייב לא לשבת בממשלה שלא תשנה את הסטטוס קוו, מפגן הצביעות שלך ושל חבריך לשמאל, מושכי המשכורות בעמותות ‘למען התחבורה הציבורית’ הוכח בבחירות האחרונות, וקיבל את התשובה ההולמת בקלפי”.

המגיב כתב שוב: “שמי עמרי, בן 27, תושב ירושלים, ואני שייך למפלגת בעלי הרב-קו בישראל. זו מפלגה של אנשים המשתמשים תחבורה ציבורית כל חייהם ותלויים בה, ממש כמו שבעלי רכבים תלויים ברכבם.

“התשובה שמנהל עמוד הפייסבוק שלך בחר לנסח (מקווה מאוד שכבודו לא ניסח תגובה כזו גרועה בעצמו) פשוט לא מתייחסת לגופו של עניין.

“מה הקשר לבוז’י הרצוג? הוא בתפקיד כלשהו? הוא שר התחבורה? הוא ראש הממשלה? עמותות שמאל? אתה חושב שרק שמאלנים משתמשים בתחבורה ציבורית?

“אני מזמין אותך לקחת סיור איתי ברכבת הקלה בירושלים, בקו 480 מירושלים לתל אביב, או בקווים אחרים של דן ושל חברות אחרות ולראות את כל המדינה שם – ימנים, שמאלנים, זקנים, חרדים, צעירים, ילדים, ובקיצור – כולם”.

וכץ – או מי מטעמו שמפעיל את העמוד – כתב בחזרה: “קראתי את הערתך על רוה״מ בעמוד ועמדותיך הפוליטיות ברורות. מאחר ואתה מיתמם אבהיר לך בשנית: הסטטוס קוו בקשר לשבת מעוגן בחקיקה שנוהגת מקום המדינה ולהסכמים פוליטיים, ולא קשורה למדיניות אישית של שר תחבורה.

“אף מפלגה לא התחייבה שלא לשבת בממשלה בלי שישונה הסטטוס קוו. בבחירות הבאות תקים מפלגה ותבקש את אמון הציבור, ובנתיים תפסיק את מפגן הצביעות”.

התקשורת מיהרה לעשות מטעמים מן התגובות, כמובן תוך שהיא משמיטה פרטים רבים מן הדיון – כמו טענת כץ על דעותיו הפוליטיות של המגיב, ובטענה שהסטטוס קוו אינו חוק.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כבוד השר מתבקש להחיליף את מנהל הפייסבוק שלו
    07/04/2015 11:27
    נמוך
  1. באדם אינטיליגנטי יותר. העמדה ברורה. הניסוח כושל

  2. יש לשקול את הדברים להפעיל רק בשכונות החילוניות
    09/04/2015 16:10
    ישראל
  3. ובערים שאין בהם חרדים