אביגדור ליברמן: “להחרים בכנסת את המפלגה הערבית המשותפת”

שר החוץ טען בראיון לגל"צ: "הבעיה שלנו היא התקרנפות מול חתרנות של חברי כנסת ערבים. במקום לחזק את המתונים, אנחנו רק מנסים לרצות את הקיצונים" • מגבה את התנצלות נתניהו מאמש בפני ערביי ישראל
נחמן גור
ד' ניסן התשע"ה / 24.03.2015 09:35

יו”ר מפלגת ‘ישראל ביתנו’, ח”כ אביגדור ליברמן, קרא הבוקר (שלישי) ליצור חרם פרלמנטרי וממשלתי על הסיעה הערבית המשותפת שזכתה ב-13 מנדטים בבחירות לכנסת ה-20.

בראיון לגלי צה”ל אמר  ליברמן: : “אני קורא לכל חברי הכנסת, לכל המפלגות הציוניות, וגם למשרדי הממשלה, פשוט להחרים את המפלגה הערבית המשותפת בכנסת, וגם שאף משרד ממשלתי לא ישתף איתם פעולה”.

ליברמן הסביר: “הבעיה שלנו היא התקרנפות מול חתרנות של חברי כנסת ערבים. במקום לחזק את המתונים, אנחנו רק מנסים לרצות את הקיצונים”.

עם זאת, לדבריו, התנצלותו של ראש הממשלה נתניהו אמש בפניי ערביי ישראל, הייתה מעשה נכון. “חשוב לחזק את המתונים בקרב ערביי ישראל. ההתנצלות הייתה במקום וטוב שהוא הזמין ציבור מתון ולא את נציגי הרשימה המשותפת”, אמר ליברמן.

אמש נפגש ראש הממשלה עם נציגים של המגזר הערבי מכל רחבי הארץ, וניצל את ההזדמנות להתנצלות על “הנעים לקלפיות” שאמר ביום הבחירות לכנסת.

“דברים שאמרתי פגעו בחלק מהאזרחים, לא הייתה לי שום כוונה שכך יהיה ואני מצטער על כך. אני רואה עצמי ראש הממשלה של כולם”, אמר נתניהו.

ביום הבחירות אמר נתניהו בוידאו שפרסם: “שלטון הימין בסכנה. המצביעים הערבים נעים בכמויות אדירות אל הקלפי. עמותות השמאל מביאות אותם באוטובוסים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות