נתניהו חגג: “ניצחנו כנגד כל הסיכויים. כמה תעצומות נפש יש לך רעייתי”

"אני גאה בעם ישראל שברגע האמת ידע להפריד בין עיקר לטפל, ולעמוד בעיקר" • על רעייתו שרה: "איזה מסלול יסורים עברת לצידי, כמה תעצומות נפש יש לך רעייתי, וכמה תעצומות נפש נתת לי"
שרי רוט
כ"ז אדר התשע"ה / 18.03.2015 02:08

לקול תרועות רמות, אהבה, והרבה מאד חיבוקים, נאם ראש הממשלה נתניהו לפני אלפי פעילים, את נאום הניצחון שלו, כשהוא מלווה ברעייתו שרה.

“כנגד כל הסיכויים השגנו נצחון גדול לליכוד. אני גאה בעם ישראל שברגע האמת ידע להפריד בין עיקר לטפל ולעמוד בעיקר – לעמוד על הדברים החשובים לכולנו, על בטחון אמיתי, על כלכלה אחראית וכן, על רווחה כלכלית שאנחנו מחוייבים לה. אלו הדברים שחשובים לכל משפחה, לכל אב ואם, לכל זוג צעיר, לכל חייל וחיילת, לכל אזרח ואזרחית, לכל אזרחי ישראל יהודים ולא יהודים כאחד”.

ראש הממשלה דיבר על כוונותיו להקים ממשלה בראשותו: “כולכם חשובים, כולכם חשובים לי, ועכשיו עלינו להקים ממשלה חזקה ויציבה שתדאג לבטחונם ורווחתם של כל אזרחי ישראל.

“אתגרים גדולים מאד לפנינו. אינני יכול לפרט את כולם, אבל אני יכול לומר לכם בבטחה שאנחנו עומדים בפני אתגרים מדיניים ובטחוניים וגם אתגרים כלכליים וחברתיים”.

ביחס לסוגיא שהעסיקה לא מעט את מערכת הבחירות – יוקר הדיור אמר ראש הממשלה: “אנחנו הבטחנו לטפל במחירי הדיור ובהפחתת יוקר המחיה ואנחנו נעשה זאת. שוחחתי הערב עם כל ראשי המפלגות של המחנה הלאומי, קראתי להם להצטרף אלי ולהקים ממשלה בישראל ללא דיחוי, כי המציאות אינה לוקחת פסק זמן, אזרחי ישראל מצפים מאיתנו לגבש במהירות הנהגה אחראית שתילחם למענם וכך נעשה”.

שלב התודות

נתניהו הודה לבוחרים ולפעילים והתעכב במיוחד על תודה מיוחדת לבניו ולרעייתו: “אני מבקש להודות לבני הנפלאים יאיר ואבנר שעזרו לי כל כך הרבה בטוב ליבם ובחריפות שכל”.

בשלב זה קרא הקהל קריאות “שרה, שרה”, ונתניהו השיב בחיוך: “תיכף נגיע לאם הבנים, קודם הבנים… אני מבקש להודות לרעייתי האהובה שרה. זבוטינסקי אמר שאשה ארוגה מחוטי פלדה ומשי, ואני אומר לכם חוטי פלדה ומשי.

איזה מסלול יסורים, איזה מסלול יסורים עברת לצידי, כמה תעצומות נפש יש לך רעייתי וכמה תעצומות נפש נתת לי.

ולבסוף, אני מבקש להודות לכם, כל אזרחי ישראל, על האמון בדמוקרטיה הישראלית, על האמון במדינתנו האחת והיחידה, בעזרתכם ובעזרת ה’ נשמור עליה יחד, ויהודה לעולם תשב וירושלים לדור ודור”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חזק
    18/03/2015 05:57
    מינה
  1. אלוף הבנאדם. גם במילים ועכשיו יצטרך להוכיח במעשים