נתניהו על גרבוז: מדבר על מנשקי מזוזות בבוז. זה פשע לנשק מזוזה?

ראש הממשלה השתתף בכנס של נשות הליכוד, תקף את "נאום הקומץ" של האמן יאיר גרבוז, הגן על רעייתו שרה - והזכיר: "מי שעוד ימליץ על בוז'י הרצוג חוץ ממרצ זה יאיר לפיד"
יוני גרין
י"ח אדר התשע"ה / 09.03.2015 15:50

כ-1000  נשות הליכוד, מכל רחבי הארץ, התכנסו אתמול לכבוד יום האישה הבינלאומי. מסמר הערב הייתה אשת ראש הממשלה: שרה נתניהו – שאמרה בכנס: “לפני מספר שנים, ביום האישה הבינלאומי, ביקרתי במקלט לנשים מוכות דתיות וחרדיות. התופעה הזו של אלימות כלפי נשים וילדים משותפת לצערי לכל המגזרים ולכל השכבות בציבור. זה המקום לומר: לכל אישה בכל מקום יש זכות למקום בטוח”.

גם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נאם בכנס, ואת נאומו פתח בהגנה על רעייתו: “כמה פלדה צריך, כמה כוחות נפש צריך כדי לעמוד מול ההכפשות והרוע. אבל יש לה את הנשמה הזאת, ויש לה את הפלדה הזאת”.

באירוע נתניהו גם תקף את האמן יאיר גרבוז על דבריו בעצרת השמאל שהתקיימה במוצאי שבת בכיכר רבין. “אני שמעתי מישהו מדבר על מנשקי המזוזות באיזה בוז”, אמר נתניהו, “ממתי זה פשע לנשק מזוזה? אנחנו לא מתנשאים”.

נתניהו התייחס גם ליאיר לפיד ומיצב אותו בשמאל: “זה לא סוד שכל אלה ימליצו על בוז’י הרצוג, ומי שעוד ימליץ עליו חוץ ממרצ זה יאיר לפיד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    גרבוז דיבר על מנשקי קמיעות, לא מזוזות
    22/03/2015 08:49
    שי פישר
  1. ראשי הימין הפכו זאת למזוזות כדי לדמות התקפה על כל הדתיים והמסורתיים.