יש קשר בין התפרעות ישראלים בטיסת ישראייר ל’כיבוש’?

כתב חדשות ערוץ 2 ציון נאנוס מצא את הסיבה להתפרעות של קבוצת ישראלים בטיסת ישראייר לבולגריה: ""מי שלא מבין שלכיבוש, ליחס לפלסטינים, יש קשר ישיר להתבהמות החברה הישראלית פשוט עוצם עיניים"
אריה ריבקינד
ג' אדר התשע"ה / 22.02.2015 14:16

סוף-סוף נמצא ופוענח הצופן שגורם לאזרח הישראלי להתנהג בגסות ולעתים באלימות.

זה קרה אחרי שנוסעים בטיסת ‘ישראייר’ לוורנה שבבולגריה בסוף השבוע האחרון תקפו מילולית דייל של חברת ‘ישראייר’. הוויכוח, שהחל בין נוסעת לדייל על רכישת שוקולד פטור ממכס, התלהט והצטרפה אליו אחותה של הנוסעת, שקיללה את הדייל. לאחר מכן קרוב משפחה נוסף של הנוסעת קם, קילל ואיים להכות את הדייל – עד שאחד הנוסעים קם ממקומו והפריד.

סרטון של ההתפרעות במטוס עלה ברשת החברתית ופורסם באתרים שונים – ועורר סערה.

ציון נאנוס, כתב חדשות 2, הפתיע בציוץ בטוויטר כשכתב: “כולם מזדעזעים הבוקר מהסרטון שבו נוסעים תוקפים את דיילי ארקיע. מעטים שמו לב לרגע שבו צועקת אחת הנוסעות: ‘תנו לה שוקולד. מה היא ערבייה?’ אחר כך נמשכות הקללות והמכות כלפי הדיילים.

“מי שלא מבין שלכיבוש, ליחס לפלסטינים, יש קשר ישיר להתבהמות החברה הישראלית פשוט עוצם עיניים. אי אפשר לכבוש כמעט 50 שנה אוכלוסיה אזרחית ולהישאר חברת מופת, אור לגויים”.

העיתונאי אטילה שומפלבי מ-YNET צייץ בטוויטר בעקבות פרסום הסרטון: “ישראלי מכוערים ומופרעים מתפרעים במטוס. מת לראות תוצאות סקר של מינה צמח במטוס הזה”. שומפלבי צייץ עוד: “לא צריך להיות מדען גרעין כדי לנחש למי הם מצביעים”.

אחרי שהותקף על אמירותיו, מחק אטילה את שני הציוצים וכתב: “שמעתי הביקורת. הקשבתי. שקלתי. הורדתי”.

חברת ישראייר שוקלת להגיש תלונה במשטרה נגד הנוסעים שהתפרעו. “אנו מגבים לחלוטין את הדייל ומחזקים את כל הצוות”, אמרו בחברה. “אנחנו שמחים שהנושא עלה למודעות הציבורית”.

נאנוס בטוויטר

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ביבי את שרה והברבריזם
    22/02/2015 21:40
    ביבי והברבריזם
  1. זה הפנים המכוערות של נשים צ’חצ’חיות וכן אני מרוקאית אז אף אחד לא יחשוד בגזענות מצידי. נשים ערסיות דוחות שבא לי להקיא עליהם.נשים שבטוח כבר בצ’ק אין דחפו עם המזוודות שלהם וכבר בדיוטי פרי ביזבזו כמו הפרימיטיביים בדרך לעוד נסיעת הימורים בקזינו הדוחה של פשוטי העם בוורנה. מה כולכם מופתעים? זה האנשים שבסופר דוחפים בתור שבכביש מצפצפים כמו חיות. שצועקים בלובי של המלון. שאין להם טיפת קלאס ותרבות. שנראות מזעזע ומתנהגות מזעזע. פשוטות העם מהדרגה הכי נמוכה. כאלו שלא בא לך לטוס עם אל על ואפילו עם אירן איירליינס כי שם לפחות יש תרבות . הם גרועות מהשבטים הכי ברברים שלא ידעו תרבות וקלאס שהיא מילת גנאי להם. אז כן כן… ככה זה כשחצי מהעם שלנו נראה ככה כשנפתחת המעלית וכמו טיפשים רוצים להיכנס למעלית לפני שקודם כל נותנים למי שבפנים לצאת כי מה לעשות זה הכי הגיוני וככה מקובל בכל העולם ורק פה לא כי אין סבלנות וכי ביבי ואת שרה שולטים כבר שבע שנים כמו צ’אושסקו והלנה בזכות אנשים כאלה מה הפלא? מה? והוא ימשיך לדפוק אותם והם ימשיכו להצביע לו ואנחנו נמשיך לסבול.
    ואגב, אם לא שמתם לב לדיבור האיטי שלה היא היתה שיכורה. הרי רק הגיע לדיוטי וכבר הרימה צ’ייסר… הריי היא בדרך לוורנה. לפיסגת העולם.אז צריך להתחיל את החופשה.
    איכסססססססססססס!

  2. המתפלאים סתם מתחסדים
    23/02/2015 12:57
    ז׳וז׳ו
  3. ברור שהם ליכודניקים. לא מבין למה אטילה מחק את הפוסט שלו. הבהמה שצעקה במטוס בטח מתלוננת באופן קבוע על האשכנזים ההומואים השמאלנים יפי הנפש שבגללם המדינה שלנו במצב כזה חרבנא