האתר שמאפשר לכם לבנות את הקואליציה הבאה

איך לא חשבו על זה קודם? אתר 'מי יודע' מציע לגולשיו: בואו ובנו את הקואליציה הבאה במו ידיכם • באתר מופיעים גם שלל פונקציות להשוואות סקרים, תוצאות אמת, ואפילו אופציית הצגת 'טרנד מפלגה' מול חברתה
אליעזר היון
ט' שבט התשע"ה / 29.01.2015 11:20

הטרנד הבא של משחקי המחשב למבוגרים? לקראת הבחירות לכנסת ה-20, אתר וידידותי למשתמש – ‘מי יודע’ – מציע לגולשיו לבנות במו ידיהם את הקואליציה הבאה, בשלל ויריאציות ואפשרויות העומדות לפניהם.

איך זה עובד?

לאחר בחירה בפונקציה ‘בנה קואליציה’, מופיעה בצד ימין רשימת המפלגות, עם מספר המנדטים הצפויים להם על פי סקרים השונים [ניתן לבחור את הסקר הרצוי], ובאמצעות לחיצה על שם המפלגה, מעגל הקואליציה קורם עור וגידים.

בדיוק כמו בצגי תכניות הטלויזיה המתקדמות.

באתר שלל פונקציות נוספות. כך למשל תחת הכותרת ‘ניתוח סקרים’ ניתן לבדוק את ‘טרנד מפלגה’ מול כל מפלגה אחרת. התוצאות המתקבלות, מציגות את המגמה ואת השינויים שחלו בשתי המפלגות לאורך השנה האחרונה.

אפשרות נוספת מרתקת לא פחות, היא השוואה בין סקרים לתוצאות המדגם של ערוצי הטלוויזיה השונים בבחירות הקודמות. הגרפים המשתנים מתארים היטיב את טעויותיהם, או את סטיות התקן של עורכי הסקרים ועשויים ללמד משהו על הסקרים המתפרסמים כעת.

רוב, או אולי כל מכוני המחקר משתתפים במיזם, וניתן לייצר השוואות בין מגוון עצום של משתנים: ערוץ 10 – מכון דיאלוג, מול ערוץ הכנסת – פאנל פוליטיקס, תוצאות האמת בבחירות 2013 מול מקור ראשון – מאגר מוחות .

כל שנותר לכם, אפוא, הוא רק לבנות ולהחריב קואליציות במחי כפתור אחד.

צאו לדרך.

קישור לאתר: http://www.whoknows.co.il/

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות