בדרך מהכותל: מחבל דקר עם מברג בחור ישיבה חרדי ונמלט

טרור ליד שער שכם: מחבל ערבי דקר באמצעות מברג בחור ישיבה בן 21, שעשה את דרכו חזרה מתפילה בכותל המערבי • המברג נתקע בריאה הימנית של הבחור • "הוא הגיע אלינו עם מברג תקוע בחלקו העליון של הגב. לא נשקפת סכנה לחייו"
נחמן וייס
י"ז טבת התשע"ה / 08.01.2015 19:31

פיגוע דקירה בירושלים: מחבל ערבי דקר בחור ישיבה, בן 21, באמצעות מברג ופצע אותו באורח בינוני.

הפיגוע התרחש ברחוב סולטן סולימאן סמוך לשער שכם, קצת אחרי השעה 19:00, כאשר בחור הישיבה היה בדרכו חזרה מתפילה בכותל המערבי. המחבל הערבי שלף מברג ודקר את הבחור בגבו.

הבחור נפצע באורח קל עד בינוני, וכוחות ההצלה שהוזעקו לזירה העניקו לו טיפול רפואי. הוא פונה לבית החולים שערי צדק, כשהוא בהכרה מלאה.

יחיאל שטרן, מתנדב איחוד הצלה: “כשהגעתי לזירה הנפגע היה בהכרה מלאה וסבל מדקירה בפלג גופו העליון על ידי חפץ חד. לאחר טיפול רפואי ראשוני בזירה הוא פונה לבית החולים”.

זירת הפיגוע:

פאראמדיק מד”א רפאל הרבסט, שטיפל בפצוע, סיפר: “כשהגענו סמוך לשער שכם סימנו לנו לעצור ועוברי אורח הובילו אלינו צעיר כבן 21 בהכרה מלאה, כשהוא דקור בפלג גופו העליון מחפץ חד. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ופינינו אותו לבית חולים, תוך כדי טיפול רפואי שכלל מתן חמצן ונוזלים”.

ד”ר עופר מרין, סגן מנהל בית החולים ‘שערי צדק’ בירושלים וראש יחידת הטראומה, עדכן על מצבו: “הגיע אלינו לפני כשעה בחור צעיר בשנות העשרים שלו שלפי דבריו בדרכו חזרה מהכותל, כשהגיע לשער שכם, הוא נדקר. הגיע אלינו עם מברג תקוע בחלקו העליון של הגב, במצב בינוני”.

מרין פירט כי המברג נתקע בריאה הימנית של הבחור. “הוא עבר פעולות ראשוניות בחדר הטראומה ולאחר בדיקות הדמיה הוצאנו את הסכין, תוך נטרול האזור שדימם. מצבו כעת יציב עם נקז בבית החזה ולא נשקפת סכנה לחייו. הוא בהכרה מלאה ומתקשר”.

הדוקר נמלט מהזירה, והמשטרה הציבה מחסומים והחלה בסריקות נרחבות באיזור.

wpid-img-20150108-wa0035.jpg

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות