ח”כ יעקב אשר: “אורי אריאל גרם צער נורא למרן הגראי”ל שטיינמן”

דברי השר אורי אריאל ל'בשבע', כי ח"כ אלי ישי קיבל את ברכת הגראי"ל שטיינמן לריצה משותפת עם 'הציונות הדתית' - מעוררים זעם רב • ח"כ יעקב אשר: "אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק. לאחר שנתיים קשות מנשוא, בהם גרם צער נורא למרן ראש הישיבה, מנסה הפוסח המתמיד על שני הסעיפים, להטעות את הציבור וממציא דברים שלא היו ולא נבראו"
ו' טבת התשע"ה / 28.12.2014 15:05

הדברים שאמר שר הבינוי אורי אריאל בראיון שהעניק לעיתון ‘בשבע’ בסופהשבוע, כי ח”כ אלי ישי קיבל את ברכתו של הגראי”ל שטיינמן על ריצה משותפת עם ‘הציונות הדתית’ – מעוררים זעם רב בקרב חברי הכנסת של דגל התורה ובבית ברחוב חזון איש 5.

אריאל אמר בראיון, כי “האישור שהרב שטיינמן נתן לאלי ישי ללכת עם אנשים מהציונות הדתית הוא לא דבר קטן ושולי. ייתכן שנצטרך לחכות עוד כמה שנים להזדמנות שכזאת”.

ח”כ יעקב אשר מסיר את הכפפות ובוחר להגיב בחריפות רבה. לחרדים10 אומר אשר: “אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק. לאחר שנתיים קשות מנשוא, בהם גרם אורי אריאל צער נורא למרן ראש הישיבה הגראי”ל שטיינמן, כשקידם את חוק גיוס בני הישיבות ושלל חוקים נוספים אשר המכנה המשותף לכולם הוא הצרת רגליהם של הציבור החרדי, מנסה הפוסח המתמיד על שני הסעיפים, להטעות את הציבור וממציא בשם מרן ראש הישיבה דברים שלא היו ולא נבראו.

“אני מציע לאריאל להמשיך ולהתמקד במשא ומתן המקרטע מול ראש מפלגתו בנט ולנסות לקבל שלל תופינים ושריונים פוליטיים נוספים במקומו הטבעי ‘מפלגת הבית היהודי’ אשר במסגרתה היסב נזקים רבים וקשים לציבור החרדי”.

יעקב אשר

ח”כ משה גפני הבהיר כבר הבוקר בנחרצות: “אורי אריאל בדה את הדברים מליבו”

כזכור, לפני שח”כ אלי ישי הודיע על פרישתו מתנועת ש”ס והכריז על הקמת מפלגת ‘יחד-העם איתנו’, הוא הגיע, כשהוא מלווה ברעייתו ציפי, אל הגראי”ל שטיינמן, בכדי להתייעץ עמו ולקבל את ברכתו.

כפי שפורסם בחרדים 10, ביקורו של ישי בביתו של הגראי”ל לא נועד לקבל הכשר כזה או אחר למפלגתו החדשה, והנושא כלל לא עלה בשיחה. מטרת הביקור הייתה לקבל את ברכת ראש הישיבה לו ולרעייתו, לאחר שישי סיפר כי הם נמצאים בתקופה מאוד קשה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות