סקר פאנלס: ש”ס רק 5 מנדטים; אלי ישי ו’העם איתנו’ – 4 מנדטים

מסקר חדש שבוצע על ידי חברת 'פאנלס' עבור ערוץ הכנסת עולה: העבודה של הרצוג ולבני מובילה עם 23 מנדטים, הליכוד - 21, הבית היהודי - 16, ויש עתיד - 11 מנדטים • יהדות התורה רק 7 וגם אביגדור ליברמן צונח ל-7
יוני גרין
ל' כסלו התשע"ה / 22.12.2014 12:51

אילו הבחירות היו נערכות היום הייתה מפלגת ש”ס של ח”כ אריה דרעי מקבלת 5 מנדטים בלבד, בעוד היריבה המרה – מפלגת ‘העם איתנו’ של אלי ישי עוברת את אחוז החסימה ומקבלת 4 מנדטים. כך עולה מסקר ערוץ הכנסת שפורסם היום (שני).

לפי הסקר שערכה שערכה חברת פאנלס עולה, כי מפלגת העבודה מקבלת 23 מנדטים והייתה הופכת למפלגה הגדולה בכנסת, בעוד מפלגת הליכוד הייתה מקבלת 21 מנדטים.

עוד עולה מהסקר, כי הבית היהודי של נפתלי בנט תהיה המפלגה השלישית בגודלה ותקבל 16 מנדטים.

יש עתיד של ח”כ יאיר לפיד הייתה מקבלת 11 מנדטים, ‘כולנו’ של משה כחלון – 9, וישראל ביתנו של שר החוץ אביגדור ליברמן צוללת ל-7 מנדטים.

הרב אליעזר סורוצקין יוכל להמשיך לנהל את ‘לב לאחים’ ללא טרדות, שכן יהדות התורה מקבלת על פי הסקר רק 7 מנדטים. כך גם מפלגת מרצ בראשה עומדת ח”כ זהבה גלאון.

הערבים מקבלים 10 מנדטים. 

יצוין, כי חברת פאלנס ממוקמת במקום השני ברמת הדיוק בסקרים ערב הבחירות הקודמות – מקום אחד בלבד אחרי ד”ר מינה צמח.

אמש דווח מפי מקורבים לראש הממשלה, כי הוא  בירך על החלטתו של יו”ר ש”ס לשעבר, ח”כ אלי ישי, לפרוש ולהקים מפלגה חדשה. על פי הדיווח בחדשות10, במחנהו של נתניהו חוששים כי יו”ר ש”ס הנוכחי, אריה דרעי, בוחן את צעדיו לקראת כניסה לממשלה, ונכון לעכשיו הוא היחיד מבין הפוליטיקאים החרדים שעשוי לשתף פעולה גם עם יו”ר מפלגת העבודה, ח”כ יצחק הרצוג.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לא יעזור לכל האשכנזים לפלג את הספרדים
    22/12/2014 14:25
    כולנו ש
  1. רואים איך אתם שמחים לאיד,