נציג חרדי מניו יורק קיבל איום: תמונת ראשו לצד המחסל מדאעש

בן ציון וידר, פוליטיקאי חרדי המכהן כיו"ר בית המחוקקים של מחוז רוקלנד במדינת ניו יורק, קיבל מכתב איום: תמונת שבוי דאע"ש לפני עריפה, כשראשו מתנוסס בה • המשטרה המקומית פתחה בחקירה
שייע קליין
כ"ט כסלו התשע"ה / 21.12.2014 01:07

בן ציון וידר, חרדי המכהן כיו”ר בית הנבחרים במחוז רוקלנד שבבמדינת ניו יורק, הגיש בסוף השבוע תלונה במשטרה, לאחר שקיבל בדואר תמונה של אחד משבויי דאע”ש רגע לפני שראשו נערף – כשתמונת ראשו מתנוססת בה במקום השבוי.

למרות שלא צורף כל איום מעבר לתמונה, וידר אמר כי על רקע המתיחות הביטחונית מול העולם המוסלמי הוא רואה בכך איום על חייו והגיש תלונה במשטרה.

“הדבר הראשון שחשבתי עליו כשפתחתי את המכתב היה המשפחה שלי,” אמר וידר. “דברים נוראיים עוברים על דעתך. הדבר השני שחשבתי עליו היה המשפחות שעברו את זה”.

במשטרה הבהירו כי הם פותחים בחקירה תוך ניסיון להתחקות אחר שולח התמונה ומניעיו.  השריף של המחוז אמר:  “אנחנו מסתכלים על זה מכל ההיבטים, לוקחים את זה כאיום טרוריסטי”.

בן ציון וידר הבחר לפני כשנה לתפקיד יו”ר בית הנבחרים במחוז רוקלנד. וידר, תושב מונסי, נבחר שנתיים קודם לכן לכהן כחבר בית הנבחרים במחוז, כשגבר על מתמודד לא יהודי שהתמודד נגדו.

הוא עשה היסטוריה בכך שזכה ברוב גדול של 68 אחוז מן הקולות. בהמשך העפיל לתפקיד יו”ר בית הנבחרים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות