פוענח: יוצר ‘הנשיא ושרים במדי נאצים’ – ישראלי המתגורר בארה”ב

יחידת הסייבר הארצית של אגף החקירות והמודיעין הצליחה לאתר את זהות היוצר: ישראלי השוהה בשנים האחרונות בארה״ב • המשטרה: "לכשיגיע החשוד לישראל, יינקטו הצעדים הדרושים על מנת לחוקרו בפרשה"
י"ט כסלו התשע"ה / 11.12.2014 19:30

התפתחות בחקירת פרסום תמונות בכירים לבושים במדים נאציים:  יחידת הסייבר הארצית של אגף החקירות והמודיעין – להב 433, שפתחה בחקירה בעקבות פרסומים של הנשיא ושרים במדי אס.אס שהופצו לאחרונה ברשת האינטרנט, הצליחה לאתר את זהות היוצר.

לפי הודעת המשטרה, “בתום ביצוע פעולות חקירה מקיפות ומורכבות במישור המודיעיני והטכנולוגי, אספה היחידה ראיות לכאורה לכך כי אזרח ישראלי השוהה בשנים האחרונות בארה״ב הוא שפרסם את התמונות ברשת האינטרנט.

“הודות לפעילות היחידה ועל אף ניסיונותיו של החשוד להסוות את עקבותיו ברשת, זהותו ידועה ליחידה”.

המשטרה מודיעה עוד: “יחידת להב 433 עומדת בקשר עם רשויות האכיפה האמריקניות בנושא ולכשיגיע החשוד לישראל, יינקטו הצעדים הדרושים על מנת לחוקרו בפרשה.

אלמוני פתח לפני כשבועיים דף פייסבוק תחת השם “נתן זועבי”, ובו העלה תמונות פוטו-מונטאז’ של שרי ממשלה ואישי ציבור כשהם לבושים במדי אס. אס.

תחת הכיתוב: “האנטישמים שמתנגדים למדינה יהודית בארץ ישראל ! (לחוק הלאום)”, הציב בין התמונות הערוכות במדי אס. אס. את יאיר לפיד, נשיא המדינה רובי ריבלין, ציפי לבני, המפכ”ל דנינו, והשר לשעבר מיכאל איתן.

בעקבות הפרסום הורה השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ’, לחקור את זהות פותח הדף.

“מדובר בחציית קו שחור ואני רואה בחומרה רבה את הפרסומים הללו”, אמר. “כולנו זוכרים היטב לאן הובילה בעבר הסתה מסוג זה ועלינו לפעול במהרה למציאת המעורבים בפרסום והבאתם לדין”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    התגיסתי לצבא השמד
    12/12/2014 00:23
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. אני בתור חייל אומר לכם זה הרס וחורבן, כל הצבא מלא חרדים, ואני מדבר על חברה שהיו אברכים עד לא מזמן. עדיף שלא ילמדו ויעבדו העיקר לא להיות בצבא השמד. אגב אני מתחרט בכל לבי שהתגיסתי לצבא השמד.