ליברמן נגד ממשלה חילופית: “הפור נפל – אז בלי שטיקים”

בישראל ביתנו מכחישים השמועות על הקמת ממשלה חלופית: "הקמת ממשלה חלופית עכשיו, משמעותה המשך חוסר היציבות השלטונית לעוד כשנה" • מזכירים מי לא רצה את החרדים: "מי שמנע את צירוף המפלגות החרדיות היתה 'הבית היהודי'"
ט"ו כסלו התשע"ה / 07.12.2014 15:35

גם מפלגת ישראל ביתנו טורחת להכחיש שמועות על דחיית הבחירות והקמת ממשלה חלופית כבר בכנסת הנוכחית.

דובר המפלגה מסר: “למה אנחנו מתנגדים להקמת ממשלה חלופית בכנסת הזו? כי מהלך כזה הוא דחיית הקץ ולא יותר”.

הוא נימק: “הקמת ממשלה חלופית עכשיו, שתהיה ממשלת 61 שבה כל חבר כנסת בודד יכול לאיים ולסחוט, משמעותה המשך חוסר היציבות השלטונית לעוד כשנה – ואז נלך לבחירות אחרי שבוזבזו מיליארדים נוספים בכדי לתחזק קואליציה רעועה.

“נסיון דומה שנעשה לפני הבחירות הקודמות, כשהכניסו את קדימה בראשות שאול מופז – נגמר לאחר 3 חודשים בכישלון מהדהד”, מזכירים בישראל ביתנו”.

לטענתם, “ישראל ביתנו מעולם לא פסלה אף אחד, כי אנו סבורים שאין מקום לפסילות בחברה הישראלית. השיקול היחיד צריך להיות האינטרס הלאומי. גם לאחר הבחירות האחרונות ‘ישראל ביתנו’ לא פסלה אף מפלגה ומי שמנע את צירוף המפלגות החרדיות לקואליציה היתה מפלגת ‘הבית היהודי’.

“לכן, על אף שאנו סברנו שאין זה הזמן הנכון מבחינת המדינה ללכת לבחירות, האופציה של הקמת ממשלה אחרת עכשיו היא גרועה אפילו יותר. אם הפור נפל והולכים לבחירות, צריך לעשות את זה בצורה ראוייה – בלי שטיקים ובלי טריקים ובלי ‘תרגילים מסריחים'”

לסיום אומרים במפלגה: “אנחנו מקווים שהבחירות הבאות יאפשרו הקמת ממשלה יציבה, עם מנהיגות חזקה ואחראית, שתאפשר שלטון יציב וכהונה מלאה של הממשלה והכנסת כדי שיוכלו לשרת את הציבור באופן ראוי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות